min stalledräng.
Måste bara berätta hur min plutt, stalledrängen, mår idag. Hugo fyller i år två år och hade fram tills december förra året, bott i stall. En tjej köpte honom men kunde inte behålla honom så efter ett par dar kom han till sarae och efter en vecka hem till oss. De första dagarna höll han sig hela tiden under soffan. Han sov direkt på golvet (har väl aldrig sett fleecefilt innan), kissade och bajsade där han sov och magen var orolig efter alla flyttar. Inte heller kan det ha funnits mycket mänsklig kontakt under hans första ett och ett halvt år. Efter ett par dagar vågade han sig ut. Då skulle det testas. Han bet min sambo, låste fast käkarna och hängde i hans arm. Mig bet han mest ett par gånger i fötter och händer. Sedan vände han igen. Till att bli den totalt underbaraste gossen som finns. Han är urgo, snäll och fruktansvärt lekfull. Han har nu förstått vad fleecefiltar och puffar är till för, nämligen att sova i. Det blir bekvämare än att sova direkt på golvet, alt. stallgolv. Han bajsar och kissar inte längre där han sover eller äter, utan numera sker det i bajslådorna. Han är pimpen med tre damer, dem sover nästan alltid tillsammans alla fyra! Finns så otroligt mycket underbar personlighet och poppande hos honom. Kan inte beskriva nog hur mycket jag uppskattar den underbara illergosse jag kramas med varje dag! Och att se hur denna gosse har vänt, från att bo i stall till att verkligen få uppskatta livet, men lek och dans är otroligt roligt att se. För det är verkligen som att han nu börjat leva. Och sedan att han är gudomligt söt och charmig är bara plus i kanten!
Gud så skönt att allt blev bra :D Han verkar vara en störtskön kille ;)

En riktig saga. Från stalldräng till prins :)
så underbart att höra om lille hugosen! han har verkligen en speciell plats i hjärtat ;)
Vad kul att det har gått så bra för er med honom =) han verkar helt klart trivas hos er. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Vilken kul historia! Härligt att höra när det går bra! :)

Solskens historier är alltid roligt att få läsa. Och det här är en typisk sådan.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars