Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 709 ggr
Anah
0

Linatone?

Är det någon som vet vart man kan få tag i vetaminrika drycken linatone?

Jag har hört att den ska vara en gudagova till illrar så skulle vara kul och testa:)

sarae
0

tror faktikst inte linatone finns kvar längre…en gamal produkt som det skrevs mycket om i boken illern hemma….numera är det väl Furotone som är mest likt linatone…även vetegrpoddsolja är extremt uppskattat..dock bör man se upp med att ge för mycket av någpt av dessa

Norrskenets
0

Man ska kunna ge mer av furotone än vad man kan ge av vetegrodsoljan. Det påminner mig om att jag måste inhandla en till flaska furotone på yran haha;P

sarae
0

#2 yup det stämmer bra, om man inte är emot att ge socker till sin iller. Furotonen går inte att överdosera på samma sätt som vetegroddsoljan

Aviendha
0

När ni ändå diskuterar mängd.. Hur mycket är ok att ge och hur ofta? Mina pälsar får några droppar per gång 2-3 gånger i veckan..

Robinsnel
0

på vetegroddsoljan finns dosering för mink angivet 1 ml/dag. En iller kan då tänkas ha ett något mindre rekommenderat dagligt intag…?

1 ml är alltså en femtedels tsk, nån droppe blir det väl då…

Aviendha
0

#5 kanske det

om det inte skiljer alltförmycket mellan illrars o minkars näringsupptag o behov?.. bara en tanke iofs.

Anah
0

Okej på så vis:)

Tack så mycket då vet jag:)

Anah
0

En sak som jag glömde höra om.. Vart kan man köpa Furotone?

TottsiGirl
0

#8 Klarsferrets säljer furutone du hittar dom på www.klarsferrets.se :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Madde
0

Hur länge sen är det Linatone fanns? Jag har nämligen aldrig hört talas om det. Fast sen har jag inte funnits i illervärlden i mer än 4 år. Dock endast 3 år med iller. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.