Fixat lite leksaker
I kväll fick jag ett ryck och bestämde mig för att jag skulle börja fixa i ordning iller rummet lite. Ge dem lite mer lekställen och sovställen. Än är det mycket kvar att göra innan jag blir nöjd. Ska göra ett våningsplan och lite sådan. Mer rör på väggarna ska det också bli. Men tänkte visa lite hur det ser ut nu. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mysigt illerrum.. skojig byrå! ska nog oxå borra lite hål i nån möbel, men jag säger inget till sambon
eller så letar jag reda på något vi inte använder….

hehe du ge lite ider som man kan göra hemma jag har redan kommit på lite hur jag ska göra haha jag tror jag börjar imorn på en gång tack tack tack för att du delar med dig

Det är jättekul att få se hur andra har det, för att få tips och idèer!

#4: Rekomenderar nog en byrå som inte används ;-)
Sambosar har en kuslig förmåga att kunna bli sur annars. hihi
#5: Tycker det är lite skojigt när man kan gräva fram saker som ändå bara står och samlar damm och göra något nytt och roligt till pälsarna mina.
Nu kan sägas att det var min semester iller Wilma som invigde detta rum. Hon uppskattade det i alla fall. ;-)
Sitter redan och smider på fler planer i huvudet. Men de får mogna lite innan jag vet exakt hur jag ska göra för att få det som jag vill. ;-)
Audiatur et altera pars
Vad härligt det ser ut Åsa. Smart idee med byron. Jag tror minsan att jag har en sådan undanstoppad någonstans som inte används till ngt speciellt (bara gubbens verktyg och de kan gott klara sig bra utan den) hihi…

#8: Så kände jag det med. Fst här var det mina böcker som fick flytta på sig. ;-)
Men spela roll, så häftigt att se Wilma leka där nu. Märks att det är omtyckt.
Och det är belöning nog liksom.
I dag har jag klätt ett rör för att det ska bli lite trevligare och framförallt mjukare i kanten. Ska bli kul att se hur det blir när det är inmonterat i rummet. Tänkte sätta fast den på väggen.;-)
Audiatur et altera pars
Det ser jättebra ut verkligen :D Ser hur kul som helst ut för små pälsar att springa omkring o busa.
Roligt att Wilma fick inviga det :D

#10: Wilma har verkligen visat ett fint sätt att uppskatta det jag roat mig med här hemma. ;-)
När de blir så glada som hon blev så känns det roligt att göra mer. Man blir ju biten att fortsätta liksom. hihi
Audiatur et altera pars
Verkligen. Vet hur den känslan är, helt underbart. Men är ostoppbar med borr, såg och spik :D
Vad skoj och se alla ideer du har åsa. =) Nu önskar man att man hade ett extra rum och fixa iordning. Men tyvärr bor vi i en 2:a och då blir det inte mycket till eget rum för deras del.
Även om hela lägenheten är anpassad för iller. =) hahaha.
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#13: Men då måste ju dina ha det ännu bättre. Här får mina komma ut och leka i själva huset när hundarna stängs undan liksom. Annars går vi på mycket promenader, eller leker på tomten och så försöker man fixa iller rummet trevligt så klart.
Audiatur et altera pars

men ååh, sånnt rum skulle man ju ha sen när den kommer :) vilket lyyyx!

#15: Inte så lyxigt än. Men förhoppningen är att det ska bli till slut. När jag väl är färdig med det hela. ;-)
Audiatur et altera pars

#16, komer det att vara nån suuper mega room sevice eller ( room make over)
du vet? måla om och grejjer! ja du vet!? :)

#17: Ska nog bli lite ommålat också till slut. Men i första hand ska jag upp med hyllplan som är stora så det liksom blir som två våningar. En massa rör ska monteras in som leksaker och jag ska bygga lite roliga sovplatser åt dem ;-)
Audiatur et altera pars

#18, hoppas att man får se före och efter bilder! 
jag vill också bygga nån skojjig sovplats med "lekgrejj" i . kan man inte typ söka på nått sånnt och få en idé av hur det skulle kunna se ut!? eller Åsa kanske redan har det i huvvet!? 

#19: det mesta finns liksom inne i huvudet. men sedan om det blir exakt som jag tänkt mig, det får framtiden utvisa. ;-)
Men jag kommer lägga in lite kort framöver på hur jag fixar till det för mina busar.
Audiatur et altera pars

#20 det hoppas jag och säkert måånga till :)

#21: Det tror jag inte är så intressant för er andra egentligen. Men det är ruggigt roligt att visa upp. hihi
Audiatur et altera pars

#22 sluta va sånn nu! hur som hällst så vill jag se punkt slut! :D

#23: Okej, jag lovar att visa. hihi
Audiatur et altera pars

#24 goodie! låter bra det :D