Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 433 ggr
LiindaLarsson
0

Ute bilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag gick ut med Honney & Stacy och dom har haft så kul..

sprungit lösa :)

här kommer lite bilder

mina små modeller älskar er ni får mig att må så bra :)

Här kan ni se alla bilderna på vår promenad eller vad man  ska kallar det.

http://www.pixbox.se/usr_show_id106273_page0_order1.html src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />

LiindaLarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kommentera gärna bilderna alltid kul att få komentarer..

Bild på Honney

AlbaStiffler
0

Oj vilka superfina kort. #1 ser nästan ut som en hermelin eller liknande i vinterskrud, där den sticker upp ur snön. :) Nästan iaf.!

FerretCrow
0

det ser ut som att bilderna är fixade i fotoshop eftersom bilderna är suddiga på iller precis där en sele och ett koppel skulle sutte. men fina töser

LiindaLarsson
0

#3 om du menar att bild #1 är suddig på sidan var det för att jag tog bort en bajs dära annars är det ingen bild som är ändrad,, jag har jätte mycket andra suddiga bilder.. en iller är inte still svårt att fota..

#2 Tack :) hehe jo tyckte jag oxå

[jenkass]
0

sötnosar!

ViktorMarina
0

#3: Nu var ju inte bilderna fixade i photoshop, men om de hade varit det hade det varit nåt fel då eller? Du låter så negativ..

Du har så söta tjejer, Linda!

Norrskenets
0

Vilka söta kort=), att du vågade ha Honney lös också..tänkte att det va första gången och allt men det måste va riktigt kul att få va ute lösa=D

Smurfina73
0

Underbara vinterbilder. Det finns tydligen platser med snö…*avis*

Stinko
0

Vilka fina bilder du tagit på dina sötnosar. :)

FerretCrow
0

#6 jag m,enade att varför fixa bilderna och radera saker och sedam säga att illrarna va lösa. tänkte varför ljuga. men fick ju en förklaring varför dom va så suddiga av liinda nu. så då anser jag att det är mellan henne och mig inte dig tyvärr.

sarae
0

Underbara bilder på söta töser!!

FerretCrow
0

albino illrar är ruskigt söta tycker jag, hellst när det baar är snö runt om=)

Gustav-o-Linda
0

Hur gör ni för att dom inte ska rymma då ?

Om dom e lösa…

LiindaLarsson
0

#13 vi har ju en bakgård som har snö vallar runt så dom kommer inte över vallarna och så klart vaktar vi ju över dom.. Stacy våran viltfärgade iller får alltid vara lös när vi är ute på gångstigarna och går så hon följer alltid efter :) men Honney litar jag inte på att ha lös på gångstigarna, för hon är vit så jag ser inte henne nå bra.. på sommaren blir det ju tvärtom i skogen Stacy får ha sele men inte honney för då ser man Honny bättre..

hihih jaa det va lite skrämmane att ha dom lösa speciellt Honney när hon är vit ser man henne så dåligt, nästa gång får dom ha sele på, så man ser det rosa lysa i snön :)

LiindaLarsson
0

Tack att ni tycker dom är fina :) hihi ska fota mer i dag.. måste bara skotta upp bakgåtden lite var så himmla mycket snö där i går