Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 944 ggr
Qviq
0

Transportbur....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I morgon är det lönedag för min killes del. Och jag tittade in hans lönebesked och tyckte att det verkade va en ganska bra månad. Så i morgon när han är på jobbet ska jag till vimmerby för att besöka djuraffären(han tror att jag ska göra annat). Så jag hoppas att han inte blir allt för tjurig när jag kommer hem med denna snygga sak. Av någon anledning tycker han inte att rosa är någon killfärg så mina killar ska inte ha rosa saker enligt han. Men när den är köpt kan han inte göra något åt det…. Mohaaa ja jag är ond:P

Visst är den snygg?

"Chaos is a friend of mine."

Faxlin
0

Ohh, den var stört häftig. Kan inte förstå vad han skulle ha att invända mot något som är så snyggt.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

sarae
0

OOOOH så häftig! vad får du betala för en sån???

Norrskenets
0

Jag vet vem som vill ha en sånOskyldig….sarae vart är du?Skrattande

sarae
0
Qviq
0

225 eller 250 något av det iaf. Det var förra månaden jag tittade in den men minns inte riktig….

Ceciliaolucifer
0

Roligt med lite annorlunda modeller!!! :) den där verkar bra för att det inte drar in luft från sidorna, sånt kan vara bra OM man måste åka kollektivt med en nyveterinärbesökt iller som inte behöver utsättas för drag osv!

Kolla så att spännerna mellan taket och botten är tillräckliga bara :)

AlbaStiffler
0

Det borde väl vara svårtb (omöjligt) att hänga en hängmatta i denna va? Det är ju dumt… Annars var den smidigt.

sarae
0

klart man kan hänga en hängmatta!! dels finns ju lufthåel ovanpå, sen ser det ut som att man rätt lätt kan borra hål i den ;)

AlbaStiffler
0

#8> Jovisst, men ska man hänga den i lufthålen blir det en väldigt hängig hängmatta… hehehe… Denna lär ju dingla en hel del om man förflyttar buren.

då är det ju smidigare att borra hål och ha en liet mer spänd hängmatta.

sarae
0

#9 äh sjösjuka illrar e väl ingen fara :P hehe

Qviq
0

Det är ju synd att borra i den men om det inte gå på annat sätt får ja väl göra det. Annars verkar den vara väldigt stabil men så vet man ju inte med mina pälsar, de kan säkert komma på något sätt att öppna den på:D

Faxlin
0

Ja säga vad man vill. Men den var bara sååå häfti. Jag vill ha en sådan. Även om drömmen är en lila resebur, och en stor lila utställningsbur. Men jag lär få drömma om mina lila saker i evighet jag :-)

Audiatur et altera pars

Qviq
0

Åsa den fanns i flera olika färger, vet inte om just lila men det skulle inte förvåna mig:P

Smeagol
0

OJ! Kan man verkligen ha illrar i den transportburen?? det ser ju hur enkelt som helst att illrarna skulle kunna ta sig ut genom gallret!? Hålen ser ju större ut än på ett kompostgaller!! skulle då inte kunna ha mina illrar i den och tro att de ska vara kvar..

Fast de kanske bara ser så ut på bilden!?

Qviq
0

#14 den är rymningsäker för mina tjockisar… Får hoppas att de inte börjar banta så ska det nog funka..

Faxlin
0

#13: Ohh, kan du kolla om de har den lila? Kanske skulle man kunna be dig köpa en åt mig i sådanafall så får jag komma på ett sätt att frakta den sedan :-)
Men snälla kolla upp om den finns i lila i första hand :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

#16 men åsa, petcargo e ju lila..duger inte det ;)

Norrskenets
0

#4hehe han inte se det, gick och la mig då hehe;)

Qviq
0

Har köpt den nu. Detta var den enda som var kvar i rosa, sen fanns det bara grå kvar. När jag frågade i kassan vilka andra färger det skulle finnas så svarade hon att hon inte mindes….. Å just de, har inte varit hemma och visat den än:P

Faxlin
0

#17: Den är inte lila. Den är vinröd i min värld. Så ser inte lila ut i alla fall. Inte den lila jag vill ha :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

#20 plommon lila skulle jag kalla den ;) du e ju så petig

Qviq
0

tittar runt på internet efter olika transportburar och hittade denna… Lite cool faktiskt men priset var inte lika coolt om jag fattade det rätt £2500 :O

FerretCrow
0

#22 nej men lätt att jag skulle vilja köpa den där=)

Qviq
0

Sen den här:D Ungefär som den du ska sälja ferretcrow fast coolare:D

sarae
0
sarae
0

#24 vart hittade du den? hittar inte den på glamour dog.com :(

Qviq
0

åh nu blev du jobbig sara:P… Ska se om jag hittar den igen

sarae
0

#27 haha klart jag blev jobbig ;) har ju letat i en timme efter den :P

Qviq
0

tydligen är det en blogg som bilden finns på…. Om du är bättre på engelska än va jag är så kanske du kan hitta något ställe där den går att köpa….

http://www.pet-pet-blog.net/category/pet-products/pet-carriers/page/2/

Norrskenets
0

#22 Vilken tuff=)

Qviq
0

hitta en bättre sida där de går att köpa sara! http://www.swtrading.net/PolkaDots.html

Qviq
0

Oj, lät lite fel.

sarae
0
Faxlin
0

PET CARRIER 3pc SM dots Purple Pink BIG.jpg

Wow, här hade de lila. Ska du beställa därifrån Sara så glöm inte mig. Då kommer jag aldrig mer prata med dig. Jag lovar.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

pet carrier 3pc sm dots green BIG.jpg

Haha, de här skulle jag ha köpt i födelsedagspresent till sonen som tycker om grönt. Är till och med liiite rosa å dem så hans kära drottning iller får sitt.

Audiatur et altera pars

sarae
0

går inte att beställa :( de skickar inte till europa…dessutom står det att de inte säljer till "allmänheten"..kanske går att löa..men fraktbiten var dummare :(

Faxlin
0

Meeh, men Sara, maila dem. Be sååå snällt du bara kan och lite till. Du kan ju vara så söt när du vill.

Audiatur et altera pars

sarae
0
Faxlin
0

#38: Japp när du vill. Synd du inte vill så ofta. hihi

Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

#31 Jaaa jag vill köpa sara!!Flört

sarae
0

hah lugn å fin…..det e först till kvarn som gäller…men det e kilopris som gäller så jag e inte billig

Faxlin
0

#40: Nejdå du ångrar dig nog snart i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

#41: Beror väl på vad det är för kilo pris. Kan tänka mig att det ligger på ca 5 öre kilot eller något sådant :-)

Audiatur et altera pars

sarae
0

#43 det kan bliur ruggigt mycket pengar det också

Norrskenets
0

haha räknas pengarna som du fått in av allt som man beställt och kommer köpa?Flört ingår illrarna också?=D

Smurfina73
0

Ooohhh..*blingbling*

Går den inte hem hos killen din så köper jag den gärna..=)

Var hittar ni alla fina åkdon? Jag har en väska men den kan dom öppna och ta sej ur..den är mer för hund. Sen är den från Rusta så kvalite´n är inte som den ska vara för iller.

Iomed jag har 3 tjejjer så vill jag gärna hitta ngt mer speciellt än vanlig trist åkbur…Ge mej länkar pleeeze.*blink blink*

*på bilden har Snövit somnat i Grynets högtalare…fick inte riktigt plats*

UnhandyPillow
0

#46 Åh va söta!!