Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 889 ggr
FerretCrow
0

Säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag säljer nu en transportbur i hård tyg,

den är praktisk då man kan fälla ihop den så att den blir alldeles platt.

köpte denna för 150kr och har använt den två gånger. har för många transportburar och har tyvärr inte plats för denna längre.

lägger in den här först då jag kan ta med den texempel på iller yran.

nappar ingen här slänger jag ut den på tradera. så det gäller att vara snabb=)

100kr vill jag ha för den för den är som sagt använd 2 gånger. varan ena gången var det en resa till vetten då illern alltså satt i den i 15min totalt.

sarae
0

kan säga att dena bur e suverän!! har den själv när jag tar djuren till vet. eller liknande. å med lite buntband tar sig inte ens mina djur ut!

FerretCrow
0

#1 ja den är kanon att ha när man ska till vetten. men som sagt så är det fullt här med olika burar så jag måste göra av med någon. den är ju som sagt lätt att vika ihop och lägga i en garderob. och axel remmen är ju oxå super.

Wilmagumman
0

Jag är lite intresserad av den. Vilka mått har den?

FerretCrow
0

#3 jag ska springa och mäta =)

FerretCrow
0

DJURVÄSKA M BÄRREM

Stabil djurväska för små, fyrbenta vänner. Nätdörr och rejäl, vadderad bärrem. Mått; L:45 cm, B:28 cm, H:26 cm.

FerretCrow
0

men oj varföär blev texten sådär???

sarae
0

här är måtten: Mått; L:45 cm, B:28 cm, H:26 cm

FerretCrow
0

Var snäll skicka ett pm till mig om man vill köpa den. slipper alla andra här läsa om man har funderingar på hur man ska betala då eller liknande=)

FerretCrow
0

putt

bnoffan
0

Hur är nätet? Tänkte om det är lätt att kraffsa sönder eller om det är rejält..?

Vattunalle
0

dumpa den i sundsvall jag vill ha den ;)

sarae
0

#10 det e mkt kraftigare än vad jag trodde! den känns faktikst säker (ja för at vara i tyg vill säga) mina illrar brukar ta sig igenom nät men har hittills inte lyckats :P

FerretCrow
0

som sagt är man intresserad får man skicka pm

FerretCrow
0

tråden kan låsas för den är nu såld.

Faxlin
0

Då låser vi tråden nu då den inte längre är aktuell.

Mvh ÅsaF sajtvärd

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Inlägget är låst för nya kommentarer