Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1192 ggr
LiindaLarsson
0

Fraktbur!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej jag säljer nu min fraktbur för att jag köpt en större, (flera illrar) den är i ny skick och knappt använd, mycket fin

som bilden visar finns det ett hål där man kan se hur sin iller har det för att öppna dörren i bilen är inte lämligt vid körning.. (kör du sj så öppnar man ju självklart inte) sen där bakom så ser man en till lucka som öppnar sig där kan man förvara selen eller nå liknande.. sen finns det ett säkerhetslås på dörren :) väldigt praktiskt..man kan även hänga ett snöre i framsidan och baksidan så man bär frakt buren som en väska

Grå överdel och svart botten

längd: 56cm

bredd: 35cm 

höjd: 35cm

Pm:a mig vid intresse pris diskuteras där,,

Ceciliaolucifer
0

Verkar vara en sjystbur. Vad är det för märke? Smidigt att man kan öppna den uppifrån och det där låset är inte helt fel!

Den blir nog lättsåld :)

Själv har jag 3 för många själv så!

sarae
0

ser ut som en clipper bur..de är superbra och riktigt illersäkra!

Faxlin
0

#1: Hur kan man ha för många transport burar? Själv har jag alltid för få tror jag :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

Fin bur liinda lägg ut den på blocket så kan du få bra mycket för den=)

Smeagol
0

#1 Har nyligen införskffat mig en sådan, finns väl på de flesta djuraffärer skulle jag tro :) Har en till som är liknande, fast med plast lås. Har ej testat den nya transporten. Men en sak vet jag säkert, den är då bättre än den gammla. haha :)

LiindaLarsson
0

#1 #4 Tack :)

jag tänkte att om det var nån som var intresserad kan jag ta med den er till skellefteå som högst :) hoppas nån vill ha den.. (den är bara i vägen)

FerretCrow
0

denna är väl större än en atlas 20 va?

eller har jag helt fel då?

LiindaLarsson
0

#7 det finns ju olicka storlekar på atlas 20

FerretCrow
0

nej en atlas 20 är ju en atlas 20 sen har du ju 10.30 med flera

LiindaLarsson
0

#9 jag vet inte om den är större eller mindre än en atlas 20

skrollan
0

jag skulle faktist kunna tänka mig den, men kom på nu att groggie skulle nog inte gilla det, han biter på gallret när han vill komma ut ut transportburen när han vill mysa. suck, synd.

Ceciliaolucifer
0

#3 JA!

• En Atlas 20 el 30 glömmer alltid vilken.
  • En Atlas 40
  • 2 gammeldags transportburar rymmer 2 stora katter i en
  • Lus första transport, passar för 2 st.
  • En lite större än Lus första, rymmer 3 illrar kanske
  • Köpte en mini mini transport för endast 1 iller. Köpte den mest för att ha med som toatransport om man har dem lösa med sig, så lite och söt Oskyldig

#11 Köp en transport med plast istället för stålgaller, tänk på tänderna!

Faxlin
0

#12: Hmm, undrar varför jag konstant har för några då:-)

Audiatur et altera pars

LiindaLarsson
0

Stacy drar alldrig i gallret hon kraffsar liter med tassarna när hon vil ut och pinka om vi åker bil

#11 Attans :(

FerretCrow
0

dessa fraktburar finns på blocket som jag sa till dig på msn för 500kr så där kan du lägga ut den för 250 kr eftersom du använt den ungefär 5 gånger och den bara är ca 5 månader gammal

LiindaLarsson
0

japp jag gör det :)

LiindaLarsson
0

putt putt

LiindaLarsson
0

som jag skrev ovan…..jag tänkte att om det var nån som var intresserad kan jag ta med den er till skellefteå som högst :) hoppas nån vill ha den.. ska till skellefteå 2 februari (den är bara i vägen)

LiindaLarsson
0

eller på vägen där efter luleå m.m åker ju för bi vissa ställen :)

Theres
0

Köpte en sån igår på Djurkompaniet i den största modellen =) Var riktigt billig och bra =) 169 kr (kampanjspris)

golf.ifokus.se

LiindaLarsson
0

finns det nån ==??

LiindaLarsson
0

putt den finns fortfarande kvar och priset är inte bestämt den som köper den får säga ett pris :)

FerretCrow
0

#22 provat lägga den på blocket eller?

Faxlin
0

Lägg ut den på tradera, där köper folk allt hur dyrt som helst.

Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

#24 ja men om du ska lägga det på tradera se till att kolla upp vad frakten går på ett ungefär med post eller bussgods. för annars kan folk buda och sen då frakten blir för dyr vägrar dom betala

LiindaLarsson
0

haha fick sålt den på vettrinären idag när jag skulle ta bort stygnen på stacy ,, en tant sa gud vad fin bur vart har du köpt den.. ja sa i luleå men jag ska ändå sälja den..

fort som ögat frågade hon vad jag skulle ha för den, då sa jag 150 200kr  men hon fick  den för 150 kr :) haha lyckat :) så man fick åka hem med stacy i famnen :)

AlbaStiffler
0

#26> haha, vilket flax! Grattis!

LiindaLarsson
0

TAck :)