LUKT!
Haha, ja igår…
Jag gick för att borsta tänderna… När jag kom tillbaka till rummet, redo för att gå och lägga mig och sova ut inför morgondagens nationella prov… Så känner jag… FY VAD DET LUKTAR!
Asså, den lukten, det var så hemskt, jag bara öppnade fönstret och försökte hitta lukten, och ja, självklart var det Cinka som luktade. Herrejösses vilken stank! Hans kiss luktade GOTT i jämförelse!
Så han hade antagligen skunkat då… Men jag undrar vad som hade fått honom att göra det, kan de skunka bara för att… de känner för det?
Haha, nej jag är helt mållös! Hahaha… Men efter en massa vädring så försvann lukten sakta! Och imorse så luktade Cinka normalt igen, och efter att jag hade kommit hem från mitt 3 timmars nationella prov så blev det gos i massor! Haha, det blir det varje dag, mina kramar kommer stackarn aldrig undan :'D

Jovisst, "bara därför att" förekommer i det här huset ganska ofta. Min ena sovfiser nästan dagligen…mysfisar smyger sig på en ibland också! =P

Mysfisar är ganska vanliga här hemma också… Går förbi en tugnt sovande iller för att upptäcka att där luktade det inte så gott ju.
Åh, så typiskt, haha! Och att han ser så nöjd ut sen också! Jag bara står och skrattar (vid närmaste öppna fönster) 

Man brukar vänja sig vid det efter ett tag.
Dem kan mysfisa men även släppa analsäckarna ORDENTLIGT!
Tvätta rumpan om det verkligen verkligen stinker. Ingen ide att vänta ut det och ingen vädring i världen får bort lukten ;)
#5 Ja de får jag hålla koll på, haha! Att ett så litet och sött djur kan lukta så :'D!

Välkommen till livet som illerägare ;D Visst är det mysigt? Speciellt när de väljer att skunka till ordentligt i famnen.. =/

första gången stacy mösfes spydde jag nästan :