iller sele!
jag undrar om nån har en i liten iller sele som dom har lust att sälja?jag har ju som sagt skaffat mig en till iller och jag ids inte beställa en sele, då vill man ju beställa massa annat och jag behöver bara en sele så det blir onödigt att köpa bara en och sen massa frakt på det.
så om nån av er har en över pm:a :)
Mvh Linda
jag har en del hagen selar över som jag tänkte sälja…kanske nån där som skulle passa? har du någo färg preferens?

Nää ingen speciell färg men skicka bild så får jag se :) kram kram du har ju min msn :)

Jag har ju en sele till Pyr som jag inte behöver, men den är tyvärr dålig enligt mitt tycke då det är sånna där spännen som på typ ett skärp, du vet. :/ Du hade kunnat få den av mig som en "tills vidare sele" om du skulle ha vägarna förbi hit eller så.
Jag har beställt en ny sele till Pyr, men hade även behövt en "vanlig".
Så sarae skulle du ha någon över även till mig att sälja så skulle det vara perfekt? ;)
Sorry att jag lånar din tråd lite Linda!

Lungt :) låterju bra attjag skulle kunna få en tillsvidare sele :)

#4: Ja. Du har ju sett selen jag har till Pyr. Den är ju duglig då den väl är på, men krånglig vid på och avtagande.
Skulle ju antingen kunna skicka den till dig eller så är det ju bara komma och hämta om du som sagt skulle ha vägarna förbi här.
Har väldigt bråttom just nu, så jag hinner inte fota. men jag har hagen selar: en rosa, grön, lila, röd (rätt stor, omgjord kattunge hagen sele)..kanske har någon mer. Men de är iaf hagen selar för iller
sarae, hur måmga har du? ;) Jag skulle gärna vilja köpa två stycken av dig om det finns kvar när ovanstående beställe av dig :) Färgen spelar ingen roll här, bara dem passar :)

Jag sak ha ROSA paxad hihihi

hagen selar: en rosa, grön, lila, röd (rätt stor, omgjord kattunge hagen sele)
är det den röda som är omgjord eller?
Men så ni vet så är den rosa min (HOPPAS JAG :)
ROSA ROSA ROSA ROSA =)
#9 yup det e den röda som e omgjord..ser precis likadan ut som en vanlig iller sele men den passar lite större hanar
yup den rosa e din ;)

:))

#12 jag skulle gissa på at tdet är samma färg

Skall Linda ha den rosa så är jag intresserad av den lila :)

hahah jaa tror du kan få den lila stinko vi var ju ändå dom 2 första breställarna :)
har startat en ny tråd om selarna "lite iller pryttlar säljes"