Helgen
hej på er alla.
nu vill jag baar berätta lite om helgen.
på lördagen packade jag,killen och hans kusin in oss i bilen och åkte på min mammas förlovningsfest på kvällen och där var det helt underbart.
mamma och hennes kille fick en massa presenter och vi både drack gott (alkoholfria drinkar för min del) och vi åt god smörgås trårta.
sen så samlades alla i mammas vardags rum för att det skulle hållas tal till mamma och hennes kille thomas.
men innan talet han börja ställer sig thomas ner på knä och friar till min mor och så klart svarade hon ja=)
så nu blir det bröllop maj 2009. jag är så ruskigt glad över att efter alla år av problem som min mamma hade med sin gamla kille som inte hade alla hästar hemma.
att få se henne så glad gjorde att jag blev tårögd.
vi sover över hos min mor och åkte på birsta city i sundsvall och handlade. nya kattlådor till illrarna och sen nytt koppel till thyra med mera. och när vi kommer hem blev pälsarna så glada att Thyra tok pussades och miilo tok kuttrade och blev helt knäpp.
och vi har komme fram till att Miilo inte är kräsen när det gäller leksaker. för det ramlade en påse på golvet och den har han super roligt med. håller på att ladda upp en kort film jag filmade på honom med påsen, så demnn kommer strax. Men att dom kan bli så glada för att man vare borta över en natt är så roligt.
nu hoppas jag att eran helg vare lika trevlig.

http://www.youtube.com/watch?v=97NmN6-FgpI här leker miilo med påsen =)

Naw va romantiskt*tårögd jag också* =´) Du får hälsa Grattis till dem från mig!=)
hehe va sött, "mamma ta av mig påsen..snäääälla"

#3 ja det ska jag hälsa=) är så glad att mamma hittat den killen hon verkligen förtjänar.
haha ja men problemet va att tok jag påsen för länge så blev han helt galen på mig hihi

#4 Va skönt, det förtjänar hon verkligen=)
hehe jasså, tok killen. Snacka om jag kommer gosa sönder honom lite grann på yran;)Moohahaha!

#5 haha ja men det får du göra=)

#6 Jiiiipppiii!!
storgrabben snart ses vi!=D hehe
ja, visst är det härligt med illrar som uppskattar när man kommer hem igen :)
Presenter när man förlovar sig :o vadfan fick inte vi det för =/ haha.

#8 nej men det bad dom inte om heller men det blev blommor och lite små saker