helgen
helgen blev jävligt lyckad.. rockbaren på fredagen.. träffat potentiell pojk med.. sällan det händer :) sedan har det grilalts o mysts utomhus.
amanda e det guligaste lånbarnet någonsin.. ligga på filten o äta klubba..byta med avrandra ibland..
önskar alla helger vore så här :)

Skojigt att höra att din helg varit trevlig. Inte dumt med toppen helger. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
nej det är det verkligen inte. Synd att man blev sjuk nu då.. fans *#*#*#*#*#

Har du blivit sjuk? Stackare, vad är det då för fel?
Audiatur et altera pars
jag vet inte riktigt..hade migärn förra veckan..idag mår jag illa o har ont huvudet.. skumt.. tur att jag abra behövde sjukanmäla mej en dag på jobbet. JObbar inte förrens på söndag igen och räknar emd att var frisk.

Ja, inte skojigt alls att må dåligt. Skönt att du kanske slipper sjukanmäla dig i alla fall. Man förlorar så mycket pengar på det.
Audiatur et altera pars
ja speciellt som jag bara är sommarvikarie … men som sagt..valde rätt vecka att bli sjuk på :)

hehe, ja om man nu får välja så tar man det när man är ledig. Undrar hur penga beroende och ansvarsfull man får vara. hihi
Audiatur et altera pars
haha japp….eller pengargirig..jobbade med migrän förra vecka ( tänkte bara pegnar pengar pengar hela dagen)

Ja, men man behöver pengar för att leva.
en bekant sa till mig att pengar är inte allt. Tror du verkligen att du skulle bli lyckligare av att ha obegränsat med pengar.
Mitt svar blev ett standard svar:
Nej, kanske inte, men jag gråter hellre i en ferrari än i en fiat. ;-)
Audiatur et altera pars
#9 haha..bra svar..pengar gör dej kanske itne lyckligare men allt blir mucho enklare. Skulle inte tacka nej till ett par miljoner…

#10: Undrar vem som skulle göra det? Den är nog i stort behov av vård i sådana fall. För man är nog inte riktigt frisk då. hihi
Visst blir livet enklare med pengar. Och jag som blir tokig av att gå hemma ser verkligen fram emot att få börja jobba igen. ;-)
Audiatur et altera pars
#11 stämmer. varför går du hemma , arbetslös?
vad jobbar du som annars? vet hur det är att gå hemma…vart arbetslös sedan i april fram tills för e vecka sedan..att jag inte tuggade sönder väggarna

#12: Arbetslös sedan maj förra året. Håller på att bli tokig. Dock så märker folk på mig att jag hatar att gå hemma så jag ska få ett plusjobb trotts att jag inte varit arbetslös i 2 år som de säger att man ska vara.
Så nu väntar jag bara på att vi ska få ett möte med arbetsförmedlingen igen och så ska vi hitta ett jobb som passar min skadade rygg också. Sedan ska jag få börja jobba igen.
Längtar så det inte är sant. ;-)
Borde inte vara allt för svårt att hitta en arbetsgivare som vill slippa betala lön för en arbetsnarkoman i två år- hihi
Audiatur et altera pars
#13 haha du ser det positivt i alla fall :)

#14: Ja, jag börjar ju göra det nu. Sedan de sa att jag skulle få ett plussjobb så känns allt bättre. Struntar så gärna i min onda rygg. Bara jag får jobba. ;-)
Audiatur et altera pars
vad ahr d gjort med din rygg då?…

Blev misshandlad av ett ex för många år sedan. Så jag har konstant värk i ryggen, bara frågan om mer eller mindre liksom. Just nu är jag inne i en mer period och mår inte alls bra. Men jag ska få jobb, så vem bryr sig. hihi
Audiatur et altera pars
oj att du kan prata så lätt omd et ( vet ju inte om det var lätt men ) skottpengar på såna kräk… antar att du har provat kiropraktior och akupressur osv?

#18: det hände för så länge sedan att jag liksom funnit mig i att det är så här det är. Jag vet att jag kommer ha ont resten av livet, jag vet att min ryggrad låser sig och jag vet att jag riskerar att min höft hoppar ur led när som helst. Och man lär sig leva med det.
Jag var 16 år när det hände så jag har haft några år på mig att bearbeta skiten liksom. ;-)
Audiatur et altera pars