Galningar!
Var med pojken och några kompisar till ett ställe här som kallas Klosterviken. Det är populärt bland unga med sina höga klippor som också är utmärkta så man vet hur högt man hoppar från. Tian är dessutom ett fint solställe
Men jag kommer få gråa hår i förtid med dem
Han ena killen gör volter och dyker galant från tian. En grej som han gör är att han står med ryggen mot kanten och hoppar sen bakåt och gör en volt framåt, ser fullständigt livsfarligt ut. Dessutom lurar han med min kille och hoppa och klättra där
Själv hoppar man från tian med ihopknipna ögon och adrenalinet pumpande 
Min utmaning till er, vad vågar ni??
Jag ska våga högsta där (13 eller 16 meter) med ÖPPNA ögon innan sommaren är slut. Haha, det är mer än väl för mig 

Jag har höjdskräck så en pall vore kanske lagomt;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag vågar knappt hoppa från kanten……=)
Amor vincit omnia

haha, börjar förstå varför vi passar så bra ihop Veronica. hihi
Audiatur et altera pars

Hehe, har varit rädd för vatten sen jag var liten så jag kan inte ens doppa huvudet under ytan. Då forsar det ut näsblod också ;S :P
Naaw, vilka veklingar
Kan med andra ord vara stolt över mitt panikartade hopp från tio meter 

haha, japp vi är veklingar. Men stolta sådana. hihi
Audiatur et altera pars

När jag var mindre hoppade jag från tian på badet där jag bodde men det var länge sen och tror inte jag skulle göra det idag. Att dyka (framlänges) från treans trampolin med svikt är däremot urkul =) Högre än så tror jag att jag avstår =)

Fy tusan. Jag hoppar bara från 4 i Klosterviken. Men sen är jag dödshöjdrädd också.

ooooooooooojsh! jag höll på att dö när jag hoppade från 2:an i mittbadhus, som är 3 nånting meter! 
Ojoj.. Ni borde få se bilderna från när den ena killen gör volter från tian, de är skitcoola. Tagna av en kompis till mig som jobbar som fotograf så de är bra också.
Han visade även filmer från när de var och hoppade typ i ett gammalt stenbrott. 22 meter tror jag det var. En kille hade hållit tummen ut när han landade i vattnet och nagelbandet sprack. Det är lite läskigt tycker jag.
-eM- Det är rätt tufft ändå det om man är rädd för höjder!