Måste bara få visa
Måste bara få visa min källing Samson, han är 8 veckor idag, så jag får vänta ytterligare i ca 3-4 veckor innan jag kan hämta hem honom. Samson är ca 15% preser och 85% norsk skogskatt, han är en vacker gråvit färg som jag tror kommer att sjupna lite när han blir vuxen. Men vist är han söt det lilla trollet.

åh gulli gull kissen=)
guuud så söt!
Vist är de söta, hade gärna tagit alla 4 så söta är de. Men jag får nöja med en nu. Får se vid något annant tillfälle, så kanske jag köper en hona också, men det ligger långt fram i tiden isåfall. Närmast nu på önskelistan är att Agnez när hon väl får valpa, att dom ska vara friska och snälla. Men även det är en bit in i framtiden då hon ännu inte har börjat sit löp än. På önskelistan står också att alla mina vuxna djur ska få bli friska och kry, och att inget oväntat dyker upp. Räcker bra med kommande vaccinationer och vetbesök för min äldsta iller Lina som nu raskt går mot 7 år. Hon vill jag inte mista på länge än, det är en förhoppning iallafall.

Otroligt vackra dom är=) Grattis i förskott till er nya familjemedlem=D

Så söta missar.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
åh, fin han är:) riktigt fluffig och härlig päls ser det ut att vara:)
Dom är sååå jätte söta alla 4, men jag valde Samson när han bara var 1-2 dagar gammal. Han föddes som andra källing efter en av sina 2 systrar, efter honom kom 1 av 2 rödvita (den ena dog sen bara 1 vecka gammal) och till sist så kom den andra systern. Systrarna är rättså lika varandra, men den som är äldst har lite mera rött i sin päls. Dom är båda sköldpadda/vit. De blir alla långhåriga då de är 15% perser och 85% norsk skogskatt, båda raserna är långhåriga.