Nu åker dom!
Japp, nu har jag vart och lämnat Cinkajou hos veterinären. Det kändes lite hemskt att lämna honom där. "Matte vart ska du?! Lämna mig inte med hon som klämmer och känner på mig :O".
Hoppas verkligen att allt kommer gå bra, det känns så tomt utan honom här! Men när han kommer hem så blir det gos, godis och allt möjligt! Mamma har varit i finland under helgen, och hittade en rolig boll som hon köpte till honom! Den är helmysko! Den har prickar som blinkar och… ah jag vet inte hur jag ska förklara, men jag tror att han kommer älska den! Han är ju helt galen i bollar :D!
Nä nu ska jag passa på att sova middag, HAHA! Men den lilla filuren väcker mig alldeles för tidigt :'), att han förväntar sig att matte vill leka halv 5 på morgonen! HAHA!

Det går nog bra! *håller tummarna*

Det går säkert bra, det brukar det göra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nu är han hemma igen! =)
Allt gick bra. Men det roliga var att han som kom med Cinkajou sa att han kunde vara lite trött, men närå, den speedade illergalningen springer runt och runt och runt i transportburen, även när vi kommer hem så springer han runt och runt och är hur pigg som helst, HAHA! Sötnosen :'D

Skönt att det gick bra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Han ser verkligen underbart gosig ut ^^