Promenad

haha, underbar bild.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

min lilla skitgris :)

är det en kattsele han har eller har du fått tag på en illersele med reflex?? vii ha det=)
ser härligt ut :)

Hmmm, jag var ute med mina 2 pojkar igår. De är normalt väldigt promenadvänliga och vi kan lätt gå flera km i rask takt i skogen. Men igår ville ingen. Grannen var ute och snickrade och hamrade och förde oväsen, något som fick Stiffler att kuta mot skogen, skräckslagen. leo däremot ville absolut inte gå ut i skogen så honom fick jag släpa. Han ville bara hem. Väl 200m inne i skogen ville ingen längre gå utan båda stod förstenade och lyssnade på hammarslagen. Då bestämde jag mig för att gå hem med de hopplösa typerna. Hur går det då? Jo Stiffler vägrar gå hemåt och Leo kutar som en galning… *suck* Omvänt alltså… Väl hemma var båda superlyckliga över att få komma in igen. Tacksamt, jo jo…?

#3 det är en gammal kanin sele, han har blivit för stor för sin illersele 

här går vi på en promenad varje dag om det inte är 20minusgradera då vill säga. och äntligen har thyra börjat lära sig att grannarna en bra bit ifrån, att deras hundar kommer inte och äter upp henne bara för att dom skäller lite