Jag har fyndat!!!!
in vad jag har fyndat! Inte för att mina illrar någonsin har använt en sån här men den kan ju vara bra att ha. Kollade på den i zoo-affären idag och där kostade den 1900kr.
Wiie vilket fynd! Å va de e kul när man kan hitta såna klipp!! Hoppas nu att grabbarna tycker om att leka i den!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

wow vilket fynd. Bara de där rören som är i kostar multum. De säljs i små delar också, så du kan bygga ut dem med hur mycket svängar som helst om du vill det. Och om det dyker upp en massa extra pengar någon gång. Varje del kostar över 100:- nämligen och de är inte långa precis. ;-)
Super, en sådan bur skulle jag vilja ha. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Kanonpris, vilket fynd! Hoppas dom kommer att gilla sin nya lekstuga!

Just nu leker de vilt i den. En i röret, en på plattformen och en på taket! Har hängt upp en hängmatta och lagt in lite gosiga fleecefiltar. Men det kan ju också vara nyhetens behag.
Isåfall kan den ju få extraknäcka som chinchilla-bur ifall det skulle behövas till bebisar nån gång.

vad var det färnågot? någon som har bilden?

Roxanne: Det var en superfin stor bur med mellanvåningar att klättra på och rör att krypa i. För fyndet 500 kr (tror jag).

ohh, låter skoj för pälsarna :)
Hihi nu har jag oxå fyndat inte lika billigt som Rikki men ändå betydligt billigare än i affären!
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=30093353#pic
Hoppas ja kan få komma ner och hämta den i helgen så jag hinner inreda den :) Ska bli spännande och se vad Ted tycker om de hela..
Sambon kommer väl få dåndimpen då han itne riktigt uppskattar illrar och illersaker lika mycke som mig
Men jag har iaf lovat att ta bort lite andra saker när ja får buren .. man får försöka kompromissa lite iaf..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Ohh, den kan bli hur mysig som helst när man inreder den ju.
Grattis till buren ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars