Sömn..
När jag börjat plugga så har jag och killen fått byta lägenhet till en etta, då jag pluggar på annan ort blir det liite saftigt annars..
Jag har inga problem att ha illar lös när jag sover, jag knuffar ner dem i sömnen och vid det här laget har de lärt sig at inte vara i sängen med mig.
Problemet är att min kille är otroligt lätväckt, går en iller över golvet i samma rum vaknar han, för att inte tala om ifall de hoppar upp i sängen (vilket de mer än gärna gör om han sover där, för han är ju så goo att bita på hihi)
Enda lösningen jag kommit på änslänge är att låta dem sova på toaletten.. Den är ganska stor, iaf 5 kvm, och då har de självklart vatten och mat där med. Är detta ok? Det rör sig om max 10 timmar per natt.. Eller är detta helt fel?
Paulina

om de stör och det bara är om natten ser jag det rätt
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

ja dom klarar av att sova där tycker jag som sagt är toan stor och dom har tillgång till lite leksaker mat med mera så är det okej tycker iaf jag, vet ju fler som har det så både på natten och då dom inte är hemma
Killen kan inte sova, och det finns ingen dörr in till sovrummet/vardagsrummet (en etta, i förra stängde vi in till sovrummet) De kommer att stängas in när den siste av oss går till sängs och släpps ut när den förste av oss vaknar, så det är ENBART när vi(han) ska sova. När vi inte är hemma är de lösa, såpass illersäkrat som det kan bli, man har ju lite vana efter ett par år ;)
Paulina

Klart du kan ha dem på toaletten under natten. Så länge det är illersäkrat är det inga problem. De brukar sova gott om man tar dem på en promenad innan kvällningen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Vad skönt att ni tycker det, jag har haft mycket huvudbry med detta hittills (och en del gnabbmed min andre hälft..) Vi brukar vanligtvis busa med dem det sista vi gör innan vi lägger oss, då sover de gott. Leksaker är svårare..
Några pennor samlar srumpan på iof, o en nalle till Phoenix men sen har de inga fler.. =/
Paulina