Brun albino:`S
Färgade håret brunt idag själv. Och som vanligt så skvätte det färg lite överallt på golv. Och självklart missade jag att torka upp en fläck… Sen ser jag att Snowflake har en ljusbrun nyans på ryggen. Tror att han var otroligt smutsig men ser sen att det är min hårfärg han fått på ryggen. Slingor?
"Chaos is a friend of mine."

naw stackarn. Har du fotat den enda mig veterliga illern med slingor? :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Försökte fota men mina kamera är inte så bra så det syndes inte så mycket. Ska se om jag förstår mig på instruktionerna så jag kan få bilderna lite ljusare sen:D
"Chaos is a friend of mine."
haha så sött!
#1 fast jag har ju en slingad ludde

nä stackarn, försök att ha bra ljus i rummet så kan du stänga av blixten så kan det kanske bli bättre=)

Höll på att bli en knallröd iller här hemma! sambon tappade locket när han skakade färgflaskan.. men den kletade fast sig på hans stora mage, och tur var väl det :) Nyfiken, punkarröd iller vill han nog inte vara.. men lite fräckt skulle de vara, fast bara i fantasin.. :)

#5: haha, den kletade sig fast på hans stora mage. Undrar om han blir glad över den beskrivningen. hihi
Audiatur et altera pars

#6 haha, han kallar den själv för det, och sen läser han itne härinne. och den är stor, så det så! :P Och hade han haft en liten mage hade den inte stoppat locket, vilket skulle vart dumt!
men för säkerets skull tänker jagi nte låta honom läsa vad jag skrivit ^^

#3 Har han inte fått utväxt också? ;)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

#7: Låter smart tycker jag :-)
Audiatur et altera pars