Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 261 ggr
sarae
0

OT Fysik...

… och en himmla massa gnäll….att fysik var tråkigt visste jag..men att det skulle vilja få mig att köra in en blyertspenna i hjärnan å röra runt ett par varv hade jag ingen aning om….Har tre labbar som skall vara klara ja, typ nu, men en efter en får jag lägga på hög för att jag fastnar… jag ger upp!….suck..behövde bara gnälla av mig innan jag går å vässar blyertspennan

FerretCrow
0

nej vessa den inte det kan göra ondare i hjärnan då ju =P

Miss-Me
0

jag har ig i fysik i skolan :P det går liksom inte in i hjärnan det e såå jävla svårt! :P

Theres
0

Jag tyckte fysik var så tråkigt så jag hoppade över fysik B fast det var obligatoriskt om man gick natur :D

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Ja jag har enbart haft fysik i grundskolan jag. Och ärligt talat vet jag inte ens hur den salen såg ut. Men en trea i betyg fick jag ändå :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Nea
0

Jag tycker fysik är hyfsat roligt, tyvärr inte alltför bra på det. Är det något speciellt du har fastnat på?

_troll_
0

Fysik hade jag MVG i när jag gick ur 9an, men tycker det är grymt svårt :S

leo-
0

För att göra det lite roligare

ta höjden till fönsterbrädan och vikten på blomkrukan och slutligen illerns vikt

så kan du räkna ut hur mycket kraft illern behöver för att klättra upp och välta ner blomkrukan Skrattande

Lägger du då till vikter i en liten tröja på illern då kan du anpassa den så att illern väger lite för mycket för att ta sig upp på fönsterbrädan

leo-
0

glömde skriva att sitta och räkna på det är hyfsat tråkigt men att använda det i verkliga livet är skoj

tycker jag

Faxlin
0

#7: Jahapp, där kom det. Du kan lika gärna prata grekiska vad mig anbelangar. Fattar inte någonting.

Audiatur et altera pars

leo-
0

Det tråkiga med uträkningen i *7* är att det inte funkar särskilt bra då våra små vänner säkert hittar ett annat sätt att ta sig upp på fönsterbrädan iallafallFundersam

Faxlin
0

#10: Således behöver jag inte må dåligt över att jag inte kan räkna ut det :-)

Audiatur et altera pars

leo-
0

precis SkrattandeSkrattande

Missy
0

Jo fysik är kanske inte det allra kuligaste men när du väl börjar veterinär utbildningen blir det rejält mycket roligare, tänk på det!