Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 464 ggr
Faxlin
0

Sommar bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu vill jag ha sommar! Inte för att jag tror att någon missat det på mina tidigare inlägg. Men i alla fall. Kan ni hjälpa mig att få tillbaka min sommar känsla?
Ut med sommar bilder på era pälsar vet jag.
Dessto fler dessto roligare.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

tessa
0

Nu hade jag ju ingen iller i somras, så tyvärr kan jag inte bidra med någon sådan bild - men den här bilden tycker jag ändå är härlig.. en glassnjutande Herman! =)

- antingen brukar Herman blunda som den njutare han är, när han äter glass, eller så spärrar han upp ögonen så mycket att man tror att de snart ska poppa ut!! Skrattande

Faxlin
0

Oh, men den var ju riktigt somrig.

Audiatur et altera pars

tessa
0

Får jag visa en "tvärtemot" bild, som den trotsiga lilla ystra tös som jag är idag. Förstår verkligen inte vad det är med mig, men här jålas det något alldeles väldigt.

- Måste bara visa en (förskräckligt ful) bild som är tagen i april för något år sedan. Vi var ute på västkusten, och jag hade fått för mig att jag skulle bada innan vi åkte hem. Det var verkligen svinkallt, dagarna innan hade solen lyst så gott, men hemresedagen var blåsig, kall och regnig. - men skam den som ger sig - jag hade dessutom läst att saltvatten skulle vara bra och välgörande för mina dreads, så efter mitt snabba och frustande dopp i det kalla blå, kände jag mig tvungen att doppa håret och huvudet några gånger till - därav denna vackra bild - beskåda och glädjs över den kommande våren! Skrattande 

… och givetvis kom en rejäl förkylning som på posten, någon vecka senare… halleluja!

Faxlin
0

*Asg*
Ja inte såg det speciellt somrigt ut. Men klart varmare än nu i alla fall. ;-)

Audiatur et altera pars

elinn
0

Här är en bild på Elvis. Det är Madde som fotat.

elinn
0

Chiquita. Fortfarande Madde som fotat =)

tessa
0

Härligt! =)

*L*
0

Wow vilka fina bilder! jätte härliga

Madde
0

Tack så mycket. =) Är så kul när det är sommar och solen lyser. Blir ju så otroligt fina bilder. Skrattande

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

DG
0

Inte direkt sommarbild, tagit i september och med min dåliga kamera :(

AmmiG
0

Oj vad man längtar efter våren, när man ser era bilder.

DG: Det är iaf grönare och trevligare än nu. September är en fin månad.

Faxlin
0

Ja, som sagt var. Det var grönt gräs då i alla fall. Till skillnad mot nu.

Här kommer en annan bild på min lilla Bella. Hon hittar jämt på en massa den damen. Antagligen för att hon sover så lite.

Audiatur et altera pars

Shelby
0

Jag hade ingen iller i somras, men jag hade katt-bebisar.

Bonzo
0

Hade inte iller i somras, men här är en bild från Italien i början av maj förra året. Detta är en soptunna i en djurpark….vi funderade på att sno den… Oskyldig

Chrille
0

hahah den va cool

Bonzo
0

Får väl ta en vacker bild oxå…. En liten samebyhåla lååååångt uppe i Norrland som heter Fatmomakke. Vi var där i juli -05. Vackert!!!! Men mycket mygg……

Madde
0

Nu hittade jag en sommarbild. Kortet är på Xander och han är 12 veckor på kortet. Och det är bland dem första gångerna som han är ute. Skrattande

Faxlin
0

Så jätte sött. Alldeles jordig. hihi

Audiatur et altera pars

illris
0

jag kunde ej ladda hit den sommar bild som jag ville ha här,men detta är en bild på mina fina  hundar förra sommaren när de sitter ute på gräsmattan. hoppas att den duger. det var en av de få sommar bilder som gick att ladda ner.

Faxlin
0

Japp, den duger fin fint. Snygga vovvar du har. Och det syns att det är sommar.

Jag vill ha sommar NU!!

Audiatur et altera pars

illris
0

tackar ! det tycker jag med.

Madde
0

Tänkte jag skulle putta upp den här tråden lite. =) kan ju vara någon som har varit ute och tagit lite bilder på sina illrar. =))))

TottsiGirl
0

Här kommer inte byggaren bob men grävaren ted.. Hihi han hittade ett hörn på mina föräldrars gräsmatta som skulle demoleras.. jorden bara yrde, men är det sommar så är det Glad

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

haha, visst är de mysiga när de far fram som jordekorrar. ;-)

Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

Ja både jag och ted tyckte det var hur kul som helst hihi mamma va väl kanske lite mindre nöjd men hon va ändå tacksam att ted höll sig sysselsatt en stund då hon e livrädd när min lillejordfräs kommer i närheten..

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

AmmiG
0

Hämtade två nya selar på posten idag, så nu kan våra "tunnaste" och minsta illrar få komma ut på vandring.

Visserligen var selen lite för stor för Tets, men det var inte mycket som fattades. Silla tyckte det var lite läskigt och höll span på olika ljud runt ikring!

AmmiG
0

Quissan uppskattade godiset, som låg medpackat tillsammans med selarna…

Madde
0

Vad skoj och se lite fler bilder. =))) Alltid lika kul.

Weazel
0

#26 Det er utrolig hvor like søsken kan være… Det bildet er som å se Speedy!