Sommar bilder
Nu hade jag ju ingen iller i somras, så tyvärr kan jag inte bidra med någon sådan bild - men den här bilden tycker jag ändå är härlig.. en glassnjutande Herman! =)
- antingen brukar Herman blunda som den njutare han är, när han äter glass, eller så spärrar han upp ögonen så mycket att man tror att de snart ska poppa ut!! 

Oh, men den var ju riktigt somrig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Får jag visa en "tvärtemot" bild, som den trotsiga lilla ystra tös som jag är idag. Förstår verkligen inte vad det är med mig, men här jålas det något alldeles väldigt.
- Måste bara visa en (förskräckligt ful) bild som är tagen i april för något år sedan. Vi var ute på västkusten, och jag hade fått för mig att jag skulle bada innan vi åkte hem. Det var verkligen svinkallt, dagarna innan hade solen lyst så gott, men hemresedagen var blåsig, kall och regnig. - men skam den som ger sig - jag hade dessutom läst att saltvatten skulle vara bra och välgörande för mina dreads, så efter mitt snabba och frustande dopp i det kalla blå, kände jag mig tvungen att doppa håret och huvudet några gånger till - därav denna vackra bild - beskåda och glädjs över den kommande våren!
… och givetvis kom en rejäl förkylning som på posten, någon vecka senare… halleluja!

*Asg*
Ja inte såg det speciellt somrigt ut. Men klart varmare än nu i alla fall. ;-)
Audiatur et altera pars

Härligt! =)
Wow vilka fina bilder! jätte härliga
Tack så mycket. =) Är så kul när det är sommar och solen lyser. Blir ju så otroligt fina bilder. 
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Oj vad man längtar efter våren, när man ser era bilder.
DG: Det är iaf grönare och trevligare än nu. September är en fin månad.

hahah den va cool

Så jätte sött. Alldeles jordig. hihi
Audiatur et altera pars

Japp, den duger fin fint. Snygga vovvar du har. Och det syns att det är sommar.
Jag vill ha sommar NU!!
Audiatur et altera pars
tackar ! det tycker jag med.
Tänkte jag skulle putta upp den här tråden lite. =) kan ju vara någon som har varit ute och tagit lite bilder på sina illrar. =))))

haha, visst är de mysiga när de far fram som jordekorrar. ;-)
Audiatur et altera pars
Ja både jag och ted tyckte det var hur kul som helst hihi mamma va väl kanske lite mindre nöjd men hon va ändå tacksam att ted höll sig sysselsatt en stund då hon e livrädd när min lillejordfräs kommer i närheten..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Vad skoj och se lite fler bilder. =))) Alltid lika kul.

#26 Det er utrolig hvor like søsken kan være… Det bildet er som å se Speedy!