OT Jippieeeeeee
Jag har fått pengar! Företaget som mitt jobb har sin sjukförsäkrnig hos har äntligen vaknat!!! Jag har fått sjukpension för 9 månader… motsvarar 10% av min lön/månad.. massa pengar till Hanna.. jihu, nu ska vi till veterinären och göra av med dom=)

åh vad kul grattis=)

Grattis gumman. Vet att du behövde dem. Även om jag tycker det är trist att du måste till veterinären med Elliot igen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

det var kul i ungefär två minuter… upptäckte att dom skrivit fel namn på utbetalningskortet… så jag måste få ett nytt.. suuuck
Jo Elliott känner till Veterinärkliniken väl nu, samt även olika former av pencillin och salvor, stackars killen.

Grattis! Men varför ska Elliot till veterinären?

Ögoninflamation… troligen.. var där med Valle i morse, hans sår efter kastreringen var infekterat.. kommer hem och hittar Elliott med igenklistrat gucköga.. undrar hur Belsebub ser ut när jag kommer hem med Elliott.

#5 Usch låter inte kul. Men du kan iaf försöka att koka upp lite vatten och ta en bomulls tuss och tvätta i utrinnings hållet. Så kan det försvinna=) Hoppas dom blir bättre snart

tyvärr smittar ju ögoninflamation väldigt lätt så fråga om du kanske kan få medecine till alla tre.

#7 dom är inte ihop just nu

#7 okej nej men jag tänkte att det kanske hade smittat tidigare, men som sagt var det bara ett tips.

Jo tips är bra=) Men dom har varit särade ett längre tag nu.. Elliott har varit själv eftersom dom andra brunstat och slagits så det bör inte vara någon fara, får kolla med vet.

Min andra iller har haft ögonimflammation 2 ggr. och vet. har aldrig sagt att det skulle kunna smitta och jag har bara fått medicin till honom.
Andra illern har inte haft någon liknande problem alls.
Hurra hurra hurra :) Kul för dig!