Påverka varanda.
Jag har märkt en rolig sak…
Om en medlem tycker att en bild är fin, så tycker alla andra likadant… (även om det i vissa fall kanske är så).
Om någon skriver något i en tråd, så ser efterföljande kommentarer nästan identiska ut som den första :D Nu menar jag inte sådana självklara trådar där det bara finns en sak man kan kommentera, utan trådar där man kan kommentera i stort sett vad som, men ända följer alla kommentarer samma mönster som kommenterare nummer ett skrev :D
golf.ifokus.se

Kan ha med rädslan att bli påhoppad för sni åsikt att göra

Iofs… men det är oftast i sådana trådar där åsikten inte spelar någon roll…
T.ex om någon skriver "hoppas ni får fint väder"
så kan efterföljande kommentarer se ut: "hoppas på bra väder"
Även om det kanske inte ens stod i #0 något om själva vädret… :P Utan alla hoppar på det som står i #1 :P
golf.ifokus.se

haha, men det kan också vara så som jag känner ibland. Att man vill säga samma sak som de första fjorton har gjort. Så då struntar man i det. Men då det inte var bra enligt medlemmar att strunta i att komentera även om det getts många komentarer. Då blir det lätt. Ohh, vad söt. Sedan om man kollar på kort, ofta så kan jag reagera på kvaliten men säger inget. Varför? För att egentligen har kvaliten på korten ingen betydelse. Det är en iller på kortet och alla illrar är söta.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Men om det t.ex är en fototävling så vinner ju oftast det kortet med bäst kvalitet… lite trist när det finns personer med riktigt kassa kameror :P
golf.ifokus.se

Ja klart kvaliten spelar in i en tävling. Men jag försöker kolla på annat eftersom detta inte ä en fotosajt utan en sajt för illrar.
Audiatur et altera pars

Glöm inte att vi är flockdjur… hehehe…

#6: 
Audiatur et altera pars