Matte dum!
Japp… Cinkajou har tagit kontakt med iris och kommer med största sannolikhet packa väskorna och dra.
Ni förstår, jag har varit en dum matte… Jag har… BADAT HONOM!
Åh, det är ju så hemskt! Nu är han ju… REN!
Jag menar, hur dum får man vara som tvättar Cinka efter att han har haft jättekul i min papperskorg som innehåller för det mesta papper, kattsand och hans skit.
Ja nu ligger han och tjurar i mitt rum! (Men han luktar faktiskt väldigt gott! Fast det håller sig i säkert… hmm… 5 minuter, hihi)
Har lite roliga bilder som jag ska fixa in i kameran, haha, dumma matte som till och med tar bilder på honom!
Hahah sötungen! har han blivit så mobbad på morgonkvisten?;)

Valle hälsar att dom kan rymma tillsammans… matte tog honom til den hemska veterinären som fick klämma på hans pungrester….. och till råga på allt så fick han pencillin.. hua
#6 Haha! Oj oj, vad är det för "matte är dum mot iller" dag idag? 

ehm, japp.. elliott kommer nog med också.. han ska till veterinären idag han med.. kom precis hem med valle, gick för att kolal till elliott och hittar honom med helt igenklibbat ögat…. suuuuuck, förmodligen ögoninflamation och hej hå det var mian pengar det=)
Ojoj, inte kul! Iris kommer visst få fullt upp idag!
ja här har vi 3 till som skall iväg tillveterinären idag…så irirs lär verkligen få fullt upp

vad ska dom göra?

Haha, taskigt. :)
Han såg lite förnedrad ut på första kortet må jag säga! ;)
#11 2 ska vaccineras och en ska bli av med lite stygn. sen skall de väl som vanligt kissa på soffan i veterinärens väntrum, mysfisa på spårvagnen, kissa matte på handen m,m m.m

#13 haha alltså har du molle med dig som är en av dom eller?
#14 nej faktikst inte ;) det e rickie, ludde och dweia. men sist jag var där med bufy å stitch så kissade och bajsade stitch på fönster bläcket, och så fort jag torkat upp det i smyg så sitter buffy och kissar och bajsar i soffan…kunde inte få bort allt å höll på att skämmas i hjäl så jag vände på kudden å gick hehehe

#15 haha ja för jag tänkte att annars e de väl molle som är bäst på att kissa och bajsa på både dig och allt annat. men har du ingen transportbur?
#16 ooh ja han e världsbäst ;) Inte när jag hade med buffy å stitch, de hatar att sitta i nur så den tar jag bara när jag måste

#17 okej ja själv vågar jag inte ta mina utan då det är ett sånt litet väntrum och folk inte kan hålla in sina hundar.

Iris? illrars rätt i samhället? xD

haha, tänk att kort på badande illrar aldrig gör dem riktigt rättvisa. De ser alltid så tuffsiga och ynkliga ut :-)
Stackars alla veterinärpälsar i dag, det hör jag det.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars