Grymt imponerad!
Undrade först om jag fått hem fel iller efter min kastrering förra fredan pga att Devil totalt ändrat sitt beteende,,,,har ju haft 5 illrar innan han dock ingen som jag kastrerat så detta var ju första gången som jag fått uppleva "före och efter" och redan 2 dar efter han segat sig ur narkoströttheten märkte jag hur mycket lugnare han är, han är mer social och vill ha mera kärlek och det är inte alls samma fart och fläkt på han som tidigare, om man inte busar upp honom då till exstas då vill säga….*s* men han är mer som en katt i agerandet nu än en iller,,,, han kommer tom och vill sova i knät då jag sitter vid datorn el ligger i sängen…helt otroligt det har ingen iller gjort självmant förut som jag haft iaf,,, då har deras krypin alltid vart första handsvalet….
Familjens Jack Russel kastrerade vi i somras för att få ner ans "wildlife" men han är fortfarande lika jävla jobbig *s* så det kan ta månader till år för vissa enligt vetriärerna, men här hemma fick vi iaf ett snabbt resultat. =D
visst är det underbart när hormonerna lägger si gså snabbt? ;)

vad skönt att det försvann så snabbt=) hoppas han och miilo kan komma överens då nästa gång dom träffas=) pssst han är riktigt stilig devil =P

Valle verkar också ha fått ur sig hormonerna snabbt.. han har alltid varit gosig men nu kommer han skuttande och vill upp och sitta i knät och lägger sig där för att sova alldeles frivilligt. Jonathan sov middag med honom i sängen och han kröp glatt ihop bredvid husse och somnade såå sött. Så i eftermiddag kan det nog bli ett försök att släppa ihop mina två nykastrerade.
#1 ja underbart skönt, och nu stinker inte kisset heller =D
#2 ja det kommer vankas utställning i framtiden *s*
men han verkar sakna en livskamrat då husse jobbar så jag kanske får skaffa en till iller till han…Tiny jag hade tidigare ville verkligen bara vara ensam men den här krabaten verkar vilja han kompis :/

#4 ja men varför inte illeryran 1 mars då?
#4 hinner nog inte med den då! för mye jobb på hemmaplan mm

#6 okej det var ju synd för jag och emma åker ner iaf=)