Stif
Hej.
Någon som vet om man kan få tag på bilder från stifs gamla hemsida? Min brors iller fanns med där under medlemmars illrar och det vore riktigt kul om man kunde få fatt på dom. Den lilla tösen gick under namnet "gurka"
Hälsningar
Tommie

Jag vet att Stif har en användare registrerad här inne under just STIF så om du pmar den användaren får du nog bästa svaret tror jag.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Då testar jag att dra iväg ett pm.
Tack!
oh kommer ihåg illern gurkan från den sidan! kul! ;)

Hehe roligt. Hon va så otroligt snuttig. Henne hittade jag faktist ute på gatan. Hon kom springandes en mörk sommar natt för x antal år sedan mot min kompis som trodde det va en råtta. Vi tittade närmre och såg att det av en iller. Då jag hade iller i familjen som ung så tog jag hem den. Vi satte ut annonser samt anmälde till polisen i området att vi hittat henne men fick ingen respons. Min bror tog på sig att ta hand om henne. Och det visade sig att hon va en "one of a kind" 99.99% på låda. Bet alldrig någon. Hon va en riktig snutt helt enkelt =)

#4: Hon lät underbar. Och vilket fantastiskt sätt att få sig en iller. Men vad tragiskt samtidigt att ingen sökte henne. Vilken tur att det var just dig hon mötte den där natten.
Audiatur et altera pars

Vi hittade Gurka i ett inte allt för fint område kan jag säga. Så jag skulle tro att någon har släppt ut henne i det fria för att dom ledsnat på att ta hand om henne. Men ja det va tur att vi hittade henne =)

Sedan är Gurka bara ett så sött namn. Komemr också ihåg fotot från hemsidan.
Audiatur et altera pars