Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 894 ggr
Robinsnel
0

Nykomling! -Bilder.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag kom Sigge, han och sid slogs… Sen blev det lugna puckar och lyxkameran fick ta några bilder… Sigge är bror till sarae's ludde och duktigt brunstig…

Sid och Jag först ut.

Robinsnel
0

Här ser ni nackar och stl mellan sid och sigge… Sigge till vänster.

[jenkass]
0

#1 haha oj, jag som tyckte sigge såg stor ut på #0 men sen har man ju bara småflickor här hemma ;)

Sara
0

Har han träffat de andra eller bara Sid?

Sara

Robinsnel
0

Sid checkar nya kattställningen.

Robinsnel
0

Han har träffat alla och det funkar… Glad

#2#0 är det Sid ;)

Tuva sötnöten.

Robinsnel
0

Han har träffat alla och det funkar… Glad

#2#0 är det Sid ;)

Tuva sötnöten.

Robinsnel
0

Sigge

Robinsnel
0

Läskig ställning tycker tuva…

Robinsnel
0

Sigge funderar på om han orkar bråkar mer med Sid… Sid slipper…

Robinsnel
0

Milton snyggo.

Robinsnel
0

Lång Sigge.

Faxlin
0

Fina bilder du lagt ut. De är för stiliga dina pälsar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

ViktorMarina
0

Så snygga! Hoppas de kommer överens bra!

Vison
0

Verkligen fina allihopa. Jag gillar verkligen viltfärgen! :)

Robinsnel
0

Tack tack allihop :)

Robinsnel
0

#0 är sigge… såg fel :P

Telefonkontakt
0

Sigge på första bilden.. Inte Sid, Sid är för tjock Räcka ut tungan

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Sara
0

Skönt att de fungerar ihop.

Sara

UlrikaD
0

Du glömde att säga att han är helbror även till min Molly, hörru!!Fundersam Söt är han iallafall såklart!Skrattande

Robinsnel
0

Nja, han funkar ju inte riktigt med sid än, sigge kan inte hålla sig alla ggr från att släpa lite på sid, och då blir det fight. Problemet blir ju då att ingen ger sig eftersom de är så hormonstinna, så jag måste gå emellan och få isär dem. Om det inte fungerar inom några dagar kommer sigge inte få stanna, det vore inte rättvist mot mina… Så vi får se…

FerretCrow
0

#20 men vart hamnar sigge då då?

och sen säger ju du själv att det tar tid för illrar att gå ihop

Telefonkontakt
0

#21 han kommer tillbaka till mig då

Robinsnel
0

#21 Det det är inte alltid ens tid hjälper två illrar att komma överens.

FerretCrow
0

#22 okej ja men de är ju bra

Telefonkontakt
0

Sigge kom tillbaka igen, Sid och Sigge ville inte vara snälla mot varandra

FerretCrow
0

men herregud varför inte ge dom några dagar

Robinsnel
0

#26 För att reta dig kanske?

bnoffan
0

#26 Hehe kanske inte rätt person att ifrågasätta…

Faxlin
0

#28: Klart man måste få fråga, oavsett vilken medlem det är. Och jag vill minnas att Robin är en av de som förespråkat just att ge illrar tid att inte ge upp för fort. Då är det kanske inte konstigt att medlemmar reagerar när det går så fort.
dock kan jag se det på ett annat sätt. Om Robin som brukar förespråka att man ska ge det tid ger upp så fort, då är det nog riktigt illa. Och då kan man skada illrarna mer än om man inser det snabbt. Men det är inte konstigt att folk reagerar kanske :-)

Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Jag personligen hade nog inte trott att två okastrerade hanar som inte känner varandra skulle bli kompisar. Jag hade kastrerat först och släppt ihop dem sen. Då tror jag inte det hade varit några problem att få dem att samsas sen.

Faxlin
0

#30: Missade att de var okastrerade båda två :-)

Audiatur et altera pars

bnoffan
0

#29 Här sitter jag och tänker att alla vet hur Robin haft det med grupperingr hemma. Ooops.. Generad

Vattunalle
0

#1 gäller ju att sätta sig på plats om vem det är som ska leda ligan *s* Sid vann i guess =D, väldigt lik Devil var han iaf,,,,fast han ser lite mindre ut!

FerretCrow
0

ja precis som åsa skriver i sitt inlägg så är robin den som verkligen brukar peppa folk med att det tar tid och man inte ska ge upp. så därför reagerade jag. och sen visste jag inte heller att dom båda var okastrerade. men sorry ska inte fråga igen.

Faxlin
0

#34: Klart du ska fråga om det är något du funderar på. Finns inget som säger att du inte ska det. ;-)

Audiatur et altera pars

FerretCrow
0

nej men man får ju bara spydighet tillbaka

AlbaStiffler
0

#36> Lägger mig inte i Robins val. men jag förstår att du får en gnutta spydighet tillbaka när dina inlägg lätt kan tolkas som rätt spydiga själv… JAG vet att det är ditt sätt att skriva på, men inte alla vet det. Det funkar oftast effektivare om du lindar in dina ord i lite finare ordval! :) Ett tips bara! :)

FerretCrow
0

ja personen här ifråga kan ju vara då mycket drygare än jag. men tyvärr har jag lärt mig nu att jag ej frågar detta mer. så då är det väl inget mer att disskutera heller. är glad iaf att sigge fick komma hem till sin mamms =)

Telefonkontakt
0

#38 jag tror att han blev gladare att komma hem till sin papps.. han sover hos honom som aldrig förr medans mig ska man bara jävlas med och para sig med mina armar ;P

FerretCrow
0

#39 haha ja men sex är inte det ett sätt at visa kärlek på då=) *retas lite*

Telefonkontakt
0

#40 hehe, sant.. Men han bits ju i underarmen där det gör ont.. Men han måste väl ersätta Gördis som han inte får sätta på (brunstig, kastrering på torsdag) med någon, men tusan att det inte är nallepuh som är favoriten fortfarande :P

bnoffan
0

#38 "men herregud varför inte ge dom några dagar"

Som AlbaStiffler skriver är jag en av de som uppfattar en del av dina kommentarer som spydiga. Robin har haft iller i många år varav 2 varit "problemillrar". Han har kämpat för att hans illrar ska ha det så bra som möjligt och han har haft läger innan.

Därför tyckte jag att den där kommentaren var helt onödig eftersom jag tror att även du vet att Robin är kunnig när det kommer till illrarna.

Sarah
0

Vad synd att det inte fungerade Robin. Kanske ska ha en valp istället ;) Vet en trevlig uppfödare som kommer få mörka fina valpar om ca två månader :)

FerretCrow
0

#42 ja men tyvärr börjar jag tveka extremt mycket på denna person av flera anledningar. och som åsa skrev eftersom robin peppar alla att ha fler dagar blev jag chockad att sigge fick så lite tid…sen visste jag ju inte att båda var okastrerade.

fler som ska lägga sig i?? kan vi inte bara ge upp. jag och robin har själva löst detta nu…

Telefonkontakt
0

#44 Jag tror att en anledning till att han lät Sigge komma tillbaka så tidigt var för att jag saknade honom så mycket.

FerretCrow
0

ja som sagt är det där löst mellan mig och robin. men skönt att han fick komma tillbaka till dig iaf

Telefonkontakt
0

#46 skönt och skönt vet jag inte.. Vi hade ju som planer att omplacera honom pga av att jag fått allergi, och jag genomled at lämna bort honom en gång. Och då till ett ställe där jag visste att han skulle få det bra. men hur blir det nästa gång?

FerretCrow
0

#47 ja men det jag menade var att hellre att han kom tillbaka till dig än att direkt åka till en ny ägare som robin valde så att säga

Telefonkontakt
0

#48 jag hade aldrig tillåtit det, så att han kom tillbaka till mig var det enda alternativet.

JossanH
0

hade gärna tagit den fina killen om jag inte haft 3 andra mördarillrar här hemma… Stackars sigge hade blivit köttfärslimpa här.. ;)

Men herre gud Robin matar du Sid med kattungar eller? Så stor han är! :P

Sajtvärd på Iller.ifokus

Robinsnel
0

#50 Ja det gör jag… Han är lite lat på sistone, och detsamma gäller mig, så jag har ordinerat dagliga promenader åt oss nu igen…