Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 212 ggr
FerretCrow
0

Ursäkta???

nu har jag åter fått mail om att jag inte sköter mina illrar med mera….

nu är jag så förbannade less på att få dessa mail. kan folk inte bara fråga mig om saker och få den rätta sanningen och dom som snackar skit får ta och ge sig.

Har fått anklagelser om att Nora_dede bodde i en kaninbur…FEL dom hade halva vardagsrummet som sin del och sprang ute på dagarna flera omgångar.

att dom åt euroshoper mat? FEL dom fick royal canin blandat med ANF som jag köpte på Arken i sundsvall finns till och med kvitton kvar. men när jag fick dom gick dom på friskies och jag fick vänja av dom det sakta då dom vägrade att äta det nya….

Och att det påstås att jag ska omplacera både miilo thyra och valparna är ju oxå skitsnack. om att jag ska skaffa foder åt dom för att jag får barn…. FEL jag gav det tipset i en tråd på gravid iFokus till folk som skulle sälja sina djur för det kommande barnet KUNDE vara allergisk. dom tänkte inte ens prova med djuret. och som sagt var det många här från iller.ifokus som själva skrev sina kommentarer där..

som dom som snackar skit kan ju komma till mig så kan vi lösa det där så kan ni åtminstonde sprida sanningen. jag vet vilka vissa av er är men jag ska ge er en chans att komma helt själv.

sarae
0

ferretcrow, har du fått dessa mail via pm? Kan du skicka dem vidare till ÅsaF så att hon kan vidta åtgärder? För sådant här får inte förekomma på iller.ifokus.

Mvh Sarae, medarbetare

FerretCrow
0

#1 nej jag mår verkligen skit nu åter igen efter att detta har hänt tidigare. jag har skickat detta vidare till åsa.

är ruskigt less. ska jag behöva visa kvitton och skaffa alibi för att bevisa vad mina illrar äter för mat??? det är sjukt.

Sara
0

Du behöver inte bevisa något för någon!

Låt deras anklagelser rinna av dig som vatten på en gås.

Sara

sarae
0

#2 försök att inte bry dig. Du vet att du tar väl hand om dina djur, vad andra tycker har ingen som helst betydelse. Du vet att du gör rätt. Men visst är det jobbigt att få höra sånt, det gör alltid ont att bli misstrodd, baktalad mm mm. Men oftast handelar det om ren skär avundsjuka från personerna som gör det. Åsa kommer nog inte in förän sent ikväll. men jag hoppas att det snart reder upp sig. Får du fler pm så kan du skicka det till mig eller åsa.

FerretCrow
0

#3 nej men det är för****** att man ska behöva göra det i folks ögon.

#4 ja jag vidare befodrar, men vissa maila jag skickat vidare är personen redan borta från iFokus menmen då har hon det iaf.

LiindaLarsson
0

jag förstår hur det känsn vännen,, tröstkramar från mig & stacy

FerretCrow
0

#6 tack tjejen

Hatasallad
0

Säkert folk som har för mycket fritid. Men som sagt, bryr dig inte om dem, är väl bara avis eller svartis på dig ;)

FerretCrow
0

ja men jag kan skriva tack till dom som tage kontakt med mig nu coh rett upp en del som blivigt helt om bakfoten. hoppas dessa fortsätter göra detta mot folk istället för att snacka skit eller skicka otrevliga mail med anklagelser med mera =)

Norrskenets
0

Modigt av dem att göra det=) bättre att gå direkt till den personen ryktet gäller istället för att gå runt och fråga..då blir det oftast bara fel.

FerretCrow
0

#10 ja det är modigt men som sagt är problemet att många av dessa har ju anklagat mig för skit och snackat bakom ryggen redan. men kommer nu och ber om ursäkt och det är ju bra.

Norrskenets
0

#11 ja precis, tur att dom kommer och ber om ursäkt iaf=)

FerretCrow
0

jo precis det är ju de=)