Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 142 ggr
Faxlin
0

Snacka gojja

Ja då menar jag inte pappegoja utan bara snacka lite allmänt strunt. Det kan vi göra här tycker jag. Slipper vi förstöra fler trådar. hihi

Jag längtar efter massa saker nu. Finns mycket att se fram emot. Träffen på lördag i Gävle. Min lilla Crazy som jag längtar efter och så AMbra som jag också längtar efter.
Träffen den 22:a i Gävle och träffen nere i HC.
Semestern, nytt jobb, och framför allt att jag får träffa en massa underbara iller människor i sommar.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Mandysan
0

Jag ser fram emot I-T… Men om man ska lämna illrar lite så ser jag fram emot att få en ny sadel till min häst ikväll ;-)

Malena
0

Jag längtar efter min semester den är riktigt efterlängtad, Resan till Bulgarien ska ju inte heller bli helt fel!! men mest av allt så längtar jag efter min nya bebis från klarsferrets hon är så söt ska verkligen bli jätte kul med en illerbebis igen. Självklart ser jag fram emot Illerthriller också =0)

Roxanne
0

jag som sagt var längtar som jag vet inte vad, efter att få träffa dig, och när du ska prata med min mamma, och så längtar jag efter att få se mammas min, nä du säger saker om illrar som hon inte trodde var sant! till hennes förvåning! MUWHAHAHA

Faxlin
0

*Asg* Du är för rolig du. ;-)
Tänkte hon ska få pussas med min Bella innan träffen är slut. Så får hon se vad underbara de kan vara. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Roxanne
0

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D =D=D Skrattande