Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 162 ggr
AmmiG
0

Bilder ändrar filformat!

Vad beror det på att  .jpg  bilder omvandlas till .bmp, när man spar ner dom från iFokus?

Sparade ner Admiralen till min hårddisk, för att slippa göra om bilden. Enda möjligheten att spara .jpg-filen, var som .bmp fil!

Kollade några andra .jpg bilder och det var samma sak där. .jpg gick endast att spara som .bmp fil!

Mvh Ammi

Faxlin
0

hmm, måste genast lämna över frågan till grabbarna som kan. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Det är inte iFokus som ändrar format. Dert är Internet Explorer som får för sig konstiga saker ibland.

Det är det svaret jag fått på din fundering Ammi. Hoppas att det är en förklaring. Även om det fortfarande kommer vara lika irriterande.
Mvh Åsa

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Oki, då vet jag. Tacka för hjälpen. ;-)

TottsiGirl
0

OM man går in på vertygsmenyn sen internet alternativ och in under fliken allmänt. Och sen klickar på knappen ta bort Cookies och sen på knappen ta bort filer så kan detta frigöra lite mer minna på nått vis (enl vår datortekniker) och sen kan de vara så att det fungerar att spara ner bilderna som jpg och gif.. Det kan dock ta en liten stund att ta bort filerna och cookies om man inte gjort det innan en för mig har detta knepet fungerat.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."