Troll
Blir så arg på folk på iFokus som inte fattar när folk driver, när nån bara försöker provocera för att de sitter hemma och har tråkigt. De skriver nått som de vet att folk kommer reagera på och sitter sen hemma och skrattar åt alla som blir arga. Det bästa sättet att bli av med troll är att ignorera dem, då får de inte ut nått av sina inlägg å tröttnar, annars skriver de bara fler.
Gör ingen nytta att bli arg på människan för de bryr sig inte vad alla säger. De e ju kul när folk blir arga.

Ett troll är någon som går in bara för att jävlas. Den medlemmen har varit inne förrut och inte varit troll.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Precis som jag skrev, mata inte trollen! :)
men vi vet att chika funnits. Det finns människor som träffat henne och försökt rädda henne. Och dessutom, människor som ens kan skämta om sitt djur såhär? Nej, det är inget troll utan en ****
spelar ingen roll om hon varit medlem innan, hon är ett troll nu. hon har inte längre iller och har inte nytta av sajten. och tänker därför driva med alla innan hon drar. hon försöker bara provocera.

trodde ni menade min systerdotter.. hon kallas troll juh ..:/ *pustar ut lite*

En tänkvärd inlägg från Trumman på Övernaturligt.ifokus vad han anser om s k troll:
"Ang troll och de som förstör
Med anledning av troll och andra som bara förstör med sina konstiga korståg: jag har sagt det förr, och jag säger det igen: VATTNA BARA DET NI VILL SKA VÄXA!
Det är upp till ER, goa användare på ÖN, om dessa ska få fortsätta förstöra eller ej. Det är bara NI som kan förhindra att ogräset växer vildare i var tråd!
Lösningen är enkel: Sluta svara dom! Sluta ge dom vatten på sin kvarn, sluta ställ motfrågor, sluta försvara er. Sluta ta ÅT er. Ignorera ínläggen bara, från och med nu!
Admin EJ och hennes Medarbetare gör ett kanonjobb med att "rensa ogräs" åt oss genom att moderera poster och radera personliga påhopp och oförskämdheter.
OBS! Detta är inget emot de skeptiker som huserar här, jag är i mångt och mycket en själv, för några av dom (som calle) är ju kanongubbar som verkligen kommer med vettiga, sakliga inlägg, tål kritik och vet hur man ger den för att locka till eftertanke och djupare studier i vcad sjutton man håller på med egentligen. Det är enkom mot de vettlösas skara jag pekar, de som bara kommer med påhopp och förstör.
Jag skulle önska att man (som på andra forum) kollade upp IP-nr och blockerade all fortsatt aktivitet från trollen - alternativt, i de riktigt grova fallen, polisanmälde.
Så håll tand för tunga då ni ser dessa inlägg, stå över skiten, kliv över skiten, ignorera, sluta svara dom, sluta vattna ogräset!
Då blir det trevligare för alla oss pengakåta idioter som lever i total verklighetsflykt att njuta av den här infantila egoonanin… eller hur ;)"

trodde ni menade mig först, vilket jag verkligen inte hoppas att det är :S

#7 Hihi, det gör vi inte =)

*pustar ut*

#6: Vi har inte alls samma troll problem här inne som inne på övernaturligt. I det här fallet var det en medlem som plötsligt bestämde sig för att driva osma´kligt med oss som älskar våra illrar.
Nu är den medlemmen inte längre skrivberättigad här. Och med detta borde problemet vara löst för denna gång.
Mvh ÅsaF sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Har jag blivit kvitt min trollstämpel? *Nyfiken* :)

#10 Visst, det är ju lugnare här inne än på ÖN. Men det var faktiskt ett tänkvärt inlägg, om det skulle komma ett troll hit. För troll slipper man aldrig undan, hur än man vrider på det.