Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 373 ggr
tokage
0

Sköna bilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja ännu en av mina inlägg… Hehe…
Men bilder kan jag bara inte få nog utav! Och när man lyckas knäppa en så bra bild så vill man att alla ska se den, hihi!

Jag lcykades ta 2 helsköna bilder på Cinkajou idag när han låg på mina ben, haha, gud vad jag skrattade när jag såg dom Skrattande!

Först ut… Tungbilden :'D! Det är ungefär den stilen han har när han har skitit precis bredvid lådan Skrikandes.

Men det här får bli en tråd där man lägger in fina eller roliga bilder. Eller helt enkelt bilder som är tagna på EXAKT rätt tillfälle Oskyldig

tokage
0

Och den här! Haha! Ja då ska vi kolla in hans tänder… ujujuj…
Hans huvud ser rätt platt ut där också! HAHA :'D

[HannahoHenrik]
0

Va söt Cinkajou är o vilket fint namn han har, låter japanskt?

Theres
0

Vilken liten isbjörn :D

golf.ifokus.se

tokage
0

#2 Tackar! Jag har ingen aning faktiskt, uppfödaren döpte honom, heter trollvalpens Cinkajou. :)

#3 Hihi! Ja det har jag inte tänkt på förut, men det är ju sant, han påminner lite om en isbjörn :'D

Braindead
0

En sån söt liten slappis=)

Han ser helmysig ut=)

Sara
0

Underbara bilder, speciellt den första! Skrattande

Sara

Norrskenets
0

vilka härliga bilder=)

tokage
0

Hihi, nu passar jag på att slänga in en till bild, tänk att Cinkajou gick och la sig samtidigt som mig igår!

Vad som är ännu mer underbart är att han inte väckte mig kl 4 inatt!

Men ingen är perfekt, så fort jag vill gosa med honom så vart han på lek humör och satte tänderna i min hand. HAHA!

LiindaLarsson
0

ursäkta mig men hur utalar man Cinkajou  Generad

tokage
0

Jag uttalar sinkajo typ Fundersam, haha, lite krångligt namn, för en lite krånglig iller :'D