Iller iFokus

Iller

Etikettertävlingarlekar
Läst 907 ggr
HannaM
0

Fototävling

Eftersom det är många som saknar snö och inte kan bidra i tävlingen där det ska vara snöbilder så tänkte jag starta en ny tävling. Jag vill se bilder på illrar i regn, lera och gegga.

Så ut och fota eller gräv i arkivet, ni har till den sista februari på er sen kommer den enväldiga domaren att fatta sitt beslut=) Eller möjligtvis starta en omröstning, lite beroende på humör och ork.

Aelsklinn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då har jag en bild som passar Räcka ut tungan Lilla Frenja-Bäbis hittade en jättestor dy-pöl (som inte luktade tårta) när vi var på picknick i somras…

Robinsnel
0

#1 snygg bild!

Aelsklinn
0

Ja, hon tyckte hon hade det jättemysigt i pölen, och blev sur för att jag inte lät henne vara där mer :)

#2 Tack!

Aelsklinn
0

Mäh! är det inga fler som vill vara med och tävla?

Sara
0

Har ingen regn/geggbild… Ledsen

Sara

Ilokay
0

haha vilken otroligt gullig bild

Guteillern
0

Jag har en bild på Contesse, när hon leker utter…

Faxlin
0

Ohh, två underbara foton. men contesse det där såg då inte hälsosamt ut. *fniss*

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Guteillern
0

#9 Jag håller med dig…men hon tyckte det var kul

Faxlin
0

#10: haha, synd att det var du och inte contess som höll med mig :-)
Tyvärr har de ju sina egna åsikter om vad som är bra för dem. Och allt roligt är bra om man är iller.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Crazy visar hur rent och fin man kan vara. Så jag nominerar henne.

Audiatur et altera pars

Guteillern
0

#12 Vad har Crazy hittat för lervälling, hon ser ju randig ut *S* Contesse försökte iaf tvätta av sig Oskyldig

Norrskenets
0

#8 haha är det inte lerbad som är så hälsosamt;) som på spa juh hehe;P

Faxlin
0

#13: haha, hon försöker ju bara bli änu vackrare förstår du väl. Lera är bra för hyn det har hon nog hört :-)

Audiatur et altera pars

HannaM
0

Synd att jag ite hade med kameran till veterinären idag.. när vi kom fram såg jag att Valle hade först badat i vattenskålen och sen haft party i bajslådan.. hela han var en geggig bajslådeiller

FerretCrow
0

#16 åhh det lät ju riktigt kanon fint de=)

Guteillern
0

#16 Huga, inte precis vad man vill visa upp för veterinären…men gärna ha på bild :-)

Ammi

HannaM
0

#18.. neh fast hon var glad och skrattade mest åt sötnosen. Han var dock ren när vi hämtade ut honom=)

Guteillern
0

#19 Aha, det är så man gör för att slippa bada pälsarna *S* Skönt att veterinären tog det bra.

Ammi

HannaM
0

#20 jepp.. man säger bara att man ska kastrera dom så blir dom badade=)