sundsvalls träff
ja jag vill tacka för en helt underbar träff som emma och theres fixade i sundsvall.
och tack till amhs illertorg som kom dit och även alla andra illerägare och icke illerägare.
jag kan berätta att thyra och miilo sov i två dagar innan dom blev normala=)
men bilder finns på min bilddagbok sedan träffen söndagen den 27/1.
kommentera dom gärna älskar att få kommentarer=)

Haha!! Guu vilka fina bilder! :) Måste säga att alla vart super.. Och min Niima va såå söt i den där rosa ballerinaklänningen! 

#1 nja alla mina bilder blev inte super men men är nöjd själv iaf. ja Niima passade verkligen i ballerina settet=)

Jag tyckte de iaf! :P Du är ju bättre än min.. Jag knäppte säkert 3 kort :(
Jag ska göra ett sånt där halsband till Niimisen hade jag tänkt efter tentaveckan :P Kjolen får nog inte sitta kvar tyvärr :( Hihi…

#3 du menar huvud bonaden?

Jo precis! 

#5 okej jo tyvärr e ju inte tyll tyg lättaste att få tag i bara=(

putt ingen som har bilder ifrån träffen mer än jag?

putt emma vart är alla dina bilder?

Här kommer jag, har lite knappt med tid då jag packar och donar inför resan imorn=D men ska försöka slänga in dem lite snabbt här hehe
Första bilden: Erika och Aviendhas snygging=)

#9 haha vilken min jag gör=)
*11 älskar att dom tittar på varndra=)

Jättefina bilder. Vem äger Niima? Hon var verkligen supersöt!

mee! :) Niima är min lilla sork det!

Ååh, säg till ifall hon vill flytta hemifrån!:)

Hahah!!
Icke! :P Synd att du inte är en kille med päls på.. För hon är en riktig killtjusare! ;)

kikade på din sida på alla bilder där!! Riktiga sötnosar! :) Men kommer Benjamin från klarsferrets? Isåfall är Niima ett halvsyskon eller nått i den stilen :P

Jag har ingen Benjamin, Madde har en Benjamin. Jag har däremot Lurvas. Ingen av dem är däremot från Klarsferrets utan ifrån Askungens.

Ahh.. då kanske jag blandat ihop dem :P Hehe.. Madde ha vell nån päls från Klarsferrets då? Annars är jag helt ute och cyklar! ;)

Ja, det har hon.
Niima var nära på att bli illernappad av mig och killen =P
Pinsamt värre var bara att jag tog fel iller! Skorpan (Aviendhas helsyster) var så fruktansvärt lik så jag satte sele på henne i tro om att det var min iller 
Men therese.bergquist, du behöver inte vara orolig, för om inte din tös oxå har en "penn-fetich" så tog jag med ig rätt iller hem ;)
Paulina

#38 haha ja men det var inte lätt för dom var verkligen identiska samma slips och allt=)

#38 Hahah!! Jo och man skämdes ju nästan över att inte se skillnaden på dem :P
Kan säga att dom har även penn.fetichen gemensant! ;) Hahah… Min Skorpan är fullständigt galen i pennor!! Hon älskar dem! :P Tokfransar vi ha!!

#40 det är ruskigt tufft attdom är så lika

#38 Ja det va läskigt lika, fick nästan panik när man försökte se vem som va vem=P såg sen också att ena illern backade för Niima så då visste man att det va Aviendha och inte Skorpan hehe=)