Devil ny kastrerad
En väldigt groggy och hungrig storing hämtande jag nu utan kulor *s*
nog för att han äter mycket men nu har han snart ätit för 2 veckor efter 10 timmars matuppehåll =D ja blev en äggula oxå i belöning *s*
Men man blir lite lack på djursjukhuset då dom sa det skulle kostat 645:- med notan slutade på 919:- fattar inte hur dom kan säga ett pris och sen när man kommer så blir det mycket dyrare var en behandlingsavgift på 255 samt 19:- material….sjukt dåligt att inte upplysa om att det kan komma mer avgifter, jamenar behandlingen måste dom ju vart medveten om att den skulle läggas på….jaja
nu är han ju iaf klar men iaf..

Skönt att han mår bra. Men jag håller med om att har de sagt ett pris så är det också det priset som gäller. Om det inte är som med prisuppgiften jag fick från min veterinär angående Beldins vasketomi. Där sa han ett pris, men reserverade sig med någon hundralapp om det skulle behövas något extra i medicin väg. Men då kan man ta det, för han satte ett max tak på den kostnaden med.
Att de ändrar på plats edter utförd operation var riktigt illa.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

men var det djurkliniken i stan du va på micke?
ja

ja dom ör ju helt sjuk i huvudet tyvärr
tydligt d

Va konstigt att det vart så=(.. hoppas det inte blir nått liknande för mig på onsdag=S men varför fick han va utan mat i 10timmar?=s behöver bara 3-4timmar fastande.

stackarn har kanske inte ens orkat äta
#6 nej dom sa minst 6 timmar, sen la jag på dom 4 timmar han var under kniven innan jag fick hem han 6+4=10 =D
#7 jo han åt en hel skål då han kom hem *S*