jävla päls!!!
Inatt, blev jag vettskrämd! Såhär har rädd har jag nog aldrig varit i hela mitt liv! Inte ens i spökhuset på Liseberg!
Som vanligt vid fyra tiden höll han på och lekte, fast nu försökte han klättra upp för sängen, och han liksom tar sig in under lakanet och upp i sängen. Som tur så kände jag honom och satte ner honom, och så klättrade han upp igen, och så satte jag ner, och det på gick några gånger, och jag var riktigt trött och jag orkade inte hålla på så vid den tiden, så jag tog upp lakanet (för det var på den han klättrade på), och bestämde mig för att gå och lägga mig i vardagsrummet.
Så somnar jag, och jag vet inte när jag vaknade, men jag vaknade efter ca en halvtimma och verkligen flög upp och tänke - "vad fan, undrar om han har somnat, eller vad gör han överhuvudtaget?!"
När jag kom in i rummet så var det tyst och jag blickade snabbt runt rummet innan jag kom till sängen igen, och så var det ett jätte hål i madrassen! Hjärtat stannade till och jag önskade att han inte hade gjort det där hålet, att det var där från början och att varken jag elle rhan hade sett det, men såklart… så hör jag kraffsande och jag flyger ner till sängen och kollar vart han är, och så ser jag honom krypa omkring där så att hela kroppen är helt cpböjd! Hjärtat bara pumpade sakta men när det slog så slog det riktigt hårt, jag fick fan panik och skrek på mamma.
Som tur var mamma lugn och lockade ut honom med persika och han stack ut huvudet då tog mamma tag i hans nackskinn för att dra ut honom mer tills hon fick tag i kroppen, men det gick inte! och han lät och jag började faktiskt gråta för att jag trodde han att hade gjort illa sig och att han skulle vara så rädd att ha ninte kunde komma ut och fick hjärtattack och dog!! ;___________;
Så jag gick runt i rummet och sa "få ut honom då!NUUU" och efter ca 40 minuter fick mamma dra ut honom ur ett annat hål som jag hade klippt upp för att få ut honom innan.
Så fick jag honom och jag försökte krama honom, men han var för vild, jag trodde att han var rädd så jag släppte ner honom på golvet en snabbis men då började han poppa den jäkeln :D Men då blev jag arg på honom eftersom han hade fått mig så orolig och tyckte inte att han skulle poppa utan han skulle ligga i famnen och slicka på handen som förlåt :p
Så fick jag gå ut på balkongen med honom där han kunde leka i hans lilla sandlåda och resten av sakerna som finns därute medans mamma sydde igen hålen.
PÅ balkongen hörde han fåglar (han är såå rädd för dom), och han slängde sig i armarna på mig och kröp in i tröjan och låg där tills han somnade.
Ja, det var den här jävla natten!

Åh vilken tur att allt slutade bra =) Hyss kan dom verkligen hitta dom på våra "smådjävlar" hihi, men man kan ju ändå inte låta bli att älska dom för dom är ju så otroligt söta och charmiga =)

Exakt samma hände med min Moon fast han kom ut av sig själv som tur var.

Ohh, vilken natt du haft. Men tur att allt slutade väl.
Inte för att jag vill vara glädje dödare mitt i alla glädje. men håll koll på honom. Han kan ha råkat tugga i sig något som inte är bra. Det bästa vore att ge lite parafin i förebyggande syfte liksom.
Hoppas allt går bra hela vägen.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vilken lurare…

Jessica HAHAHA stackarns deeej :O mohaha ring mig snart :):)
Den persen har jag också haft, iallfall nått liknande. Det var min Aslan som hade hittat en hål i min säng och krupit in i. Hade sen ett helsike att få ut honom där ifrån. Höll på att locka honom i över 1 timme innan han kom fram så pass så att jag fick tag i nackskinnet på honom, och kunde dra ut honom. Som tack fick jag världen bett i fingrarna. Efter detta så packade jag hålet fullt först med tidningspapper så långt in jag kunde komma. Därefter så körde jag in ett gammalt överkast, ni vet ett liknande material som det är i froté handduk. Sen sydde jag så gott jag kunde, sen vändet jag sängen om så att "hålet" kom in mot väggen. Vist han letade efter det vid några tillfällen, men han kunde inte hitta det, så han gav till sist upp. Men han hittade på så många andra hyss, så skulle jag räkna upp alla, så får jag sitta hela natten och skriva om dom. Några av dom komme snart upp på min hemsida som just nu är på väg upp. Dröjer väl ännu några dagar innan jag har den så klar att jag vågar visa den. Den kommer iallafall att kallas för Trollet´s Iller hörna eller nått liknande.

neeeeeej men säg några saker som pälsen har gjort nu :D Ferretgirl.
jag älskar aqtt sitta och läsa om era illrar vad dom hittar på :D så sitter jag här inne och skrattar för mig själv så kommer min mamma in och frågar om jag är riktigt frisk XD