Bilder =)
golf.ifokus.se

Sött! Gillar de att bada alltså? Mina vill ur badkaret fortare än kvickt och är helt skräckslagna i badkaret! :)

Melwin hoppar upp… fast när man duschar på honom så njuter han =)
golf.ifokus.se
Vilka härliga bilder, beundrar illrar som tycker om att bada. Speciellt när man är ute med dem på stranden och dem vill i själva. Eller robins sid som älskar att duscha ;)
Skrollan är livrädd, så henne badar jag inte alls här hemma, en gång om året till julafton , men bara vatten :)
Groggie tycker det är kul att plska i en balja, men inte mer, och när det inte gjorts på ett tag kan han bli lite små rädd för vatten. Men testade att ta in honom i duschen med mig sist jag duschade, det uppskattades ett tag, när man höll honom mot bröstet, sedan ville han ut ur duschen igen :D
Melwin är lite söt…

#4 Bara lite? ;)
golf.ifokus.se
#5 ja, givetvis är han ganska grotesk och äcklig också 

#6 Tänkte väl det…

golf.ifokus.se

Underbara bilder. Häftigt när de får mittbena av vattnet. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#8 Det är nya illermodet med mittbena vettuvälle… du har väl köpt vax och kam till dem? ;)
golf.ifokus.se

#9: haha, japp men de rynkade på nosen till vaxet. Tyckte det var lite slemmigt sa de :-)
Audiatur et altera pars

Avundsjuk! Mina hatar att bada i badkaret. Sitter med dem när de badar och därefter ser jag ut som någon som försökt att riva ihjäl mig….
"Chaos is a friend of mine."

Och så måste jag även tillägga att göran försöker ta självmord varje gång han badar genom att bara sjunka ner till botten….
"Chaos is a friend of mine."

#12: Nej men lilla pojken då. Så kan man ju inte göra.
Audiatur et altera pars

#12 han kanske tror att han är en sten eller en ubåt?

#14: Eller så har han bara räknat ut ett bra sätt att få slippa :-)
Audiatur et altera pars
hm… kan illrar egentligen simma? Tycker att bakkroppen inte verkar vilja följa med när dom försöker?

#16: Mina simmar glatt på sommaren i sjöar och sådant i alla fall. Så simma kan de, bara de vill. Dock har jagnågra som inte tycker om att simma vilket de då självklart slipper. De som vill får dock göra det. Fast jag har flexikopplet på dem då.
Audiatur et altera pars

ja samma här miilo klampar glatt ner i vattnet och simmar på=)