Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 443 ggr
Madde
0

Äckliga saker.

Idag när vi var till McDonalds så tog jag en El Maco Chicken. Tänkte det ska bli gott. Halvvägs in i min chickenburgare så känner jag något hårt. Tar ut det ur munnen och där är det ett stort KYCKLINGBEN. 1½cm långt. Då försvann min aptit (och jag förlorar den inte så lätt).

Jag gick in och visade kycklingbenet för en anställd. Jag sa att jag inte vill ha en kycklingburgare till. Utan pengarna tillbaka. Då ropade dem dit den högsta chefen och han sa direkt att jag får pengarna tillbaka. Dem tog mitt namn och nummer så kanske skulle jag få kompensation från dem oxå. Men usch det får en och tänkta på vad som annars finns i hamburgarna och allt annat.

Tänkte höra om någon annan har råkat ut för något sånt. Kan vara kul och läsa om. =) Själv så kan jag skratta åt min insident idag. =))) *Asg*

/madde

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Usch vad äckligt.

Kan berätta om en sak som inträffade för oss en blöt kväll för ca 15 år sedan. Vi satt och festade nere på en strand. Hade lite öl med oss och satt och grillade och sjöng, plinkade lite på gitarren.
Så hör jag hur polarn skriker, spottar och svär.
Han kastade ölburken all världens väg. Självklart var vi tvugna att plocka upp burken för att se vad som fick honom att ställa sig och spy. För han gjorde det.
När man vände på burken upp och ner, då tittade det fram en liten nos, man såg morrhåren fortfarande. Gaahhh, blir fortfarande äcklad när jag tänker på det. Och klarar än i dag inte av att dricka pripps.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Thaijna
0

Usch, sånt där är inte kul. Jag minns att jag köpte en chokladkaka när jag var liten och strax efter att jag tog första tuggan så upptäckte jag att det var en larv i den. Det var precis så att jag missade den. Fy, vad äckligt det var!!

Och när jag praktiserade på en restaurang så skulle jag skära lök och när jag skar i en lök så sprang det ut en massa småkryp och det var inte heller så mysigt Skrikandes

Madde
0

Superskoj och läsa. Man skrattar om vartannat och sen ryser jag med jämna mellanrum. Snacka om vidriga saker. En råtta i ölen. Inte så nice. Usch.

Faxlin
0

Ghh, en larv i chokladen. Vad äckligt.

Jag är annars en sådan där som skriver till företag och klagar när något är fel. Men riktigt äckliga saker som larver i chokladen har jag sluppit.

Men flugor i maten har det funnits. När man ätit på resteuranger och så. Inte så trevligt heller.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Jag har varit med om hår i kött som var inbakat så man kunde lyfta på köttbiten i hårstråt. Det var oxå vidrigt.

Faxlin
0

Ja du ser, mycket äckligt kan man vara med om.

Audiatur et altera pars

Thyne
0

http://www.breakthechain.org/exclusives/mcchicken.html

Någon som hittade ett friterat kycklinghuvud på Mcdonalds. Euw.

Thaijna
0

Ja, den var alldeles hårig också >.<

Ja, äckliga hårstrån brukar man också hitta. Speciellt i pizzan..

Faxlin
0

Gaahh, vad äckligt. Tänk om de ätit den.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Den med kycklinghuvudet har jag sett förut. Men jag kan verkligen säga att jag tror på sånt nu när jag själv har råkat ut för McDonalds kycklingben. hahhaa

TottsiGirl
0

Hurr usch och blää!!! Här kan man då hitta MÅNGA bra anledningar till varför man inte ska äta snabbmat hurr hurr Usch vad hemskt det är när man hittar "fel" saker i maten blää

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Veronica
0

Jag har länge haft fobi för att äta körsbär, eftersom jag åt en som var full med larver runt kärnan en gång…… Nu måste jag först öppna hela körsbäret och titta runt kärnan om det finns nått där. Likadant är det med hallon….räcker inte med att bara kika in i det utan jag måste öppna det, kan ju gömma sig något däri =))

Amor vincit omnia

Thaijna
0

#12 Ja sådär måste jag också göra, speciellt med hallonen. Brukar vara en massa kryp på dem >.<

TottsiGirl
0

Ja så gör ja alltid med hallonen oxå.. usch för små larvet hurr

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

Ja hallon är typiska öppnings bär. Måste alltid kolla i dem liksom.

Audiatur et altera pars

Madde
0

En liten larv har jag aldrig dött av. Det jag inte vet om det dör jag inte av. Men just benet i kycklingen gick inte och missa. hahaha. *asg*