Nu sticker jag...
Nu lämnar jag tyvärr iller iFokus. På grund av ändrade omständigheter med Sigge och Gördis och familjen så vill jag inte fortsätta att vara aktiv här, jag blir så ledsen då…
Kanske tittar förbi och skriver i något, men jag tror inte det..
Tack för den här tiden!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Får man fråga vad som har hänt?
golf.ifokus.se

Trist… blir ett antal trådar tommare här då! Ska illrarna iväg på tillfälligt hem underitden bäbben kommer?

#1 Sigge och Gördis kan tyvärr inte bo kvar hos oss då jag blivit allärgisk bland annat. Vill inte lämna bort dem, men tyvärr så måste jag.. Vill inte vara aktiv här då, blir så ledsen av att behöva sakna dem… Men de är kvar ett litet tag till..

#2 Nix, de flyttar permanent… Allärgi :(

Får man fråga om det är nån här inne som tar över dem, och vem det är isf? Gördis är ju ett syskon till aiia, fast ett år mellan.. vore kul att veta vars hon är :)

men fy vad hemskt tråkigt :(

#5 Gördis åker tillbaka till Gotland till Guteillern. Sigge kanske hamnar någon annan stans. H*n får bekänna själv om h*n vill.
Inge roligt att det blev såhär.. Har sett bort från problemen och inte velat se det alls, men det gick inte tillslut.. Kommer att sakna dem som tusan..
Sigge kommer o hälsar på på lördag, ev flyttar han hit om allt klaffar… 

#7: Okej, tack för upplysningen! Hoppas att allt går bra! Förstår att det är jobbigt!
#8: Ojdå, kul! Hoppas allt klaffar då:)

Till kusinerna!
Usch så hemskt, har verkligen medlidande! Är själv allergisk mot allt möjligt och börjar känna lite mot illrarna också, hoppas hela tiden att det inte ska bli värre. Att få veta att man är allergisk kan vara lika sorgligt som när ens djur dör, med det hemska tillägget att man inte kan skaffa någon ny kompis. Hoppas det ordnar sig för dig och illrarna!

vet hur illa du känner för detta gumman men du klarar det de vet jag =)

Uscha va hemskt =´( *tröstkramar*

men gumms du har min msn så jag hoppas vi kommer fortsätta prata där=)

Vill verkligen inte lämna bort dem.. låg halva dagen igår och bara grät och kramade på Sigge när jag kunde.. Men de kommer att få det bättre hos någon som kan krama dem och ha dem i ansiktet, jag håller dem ju knappt längre..
:(
Det är svårt att ge upp saker i livet som man älskar. Men huvudsaken är att dem får ett bra hem där dem blir älskade. Se det som att någon annan kan ge dem du inte kan dvs ett hem.
Hur mkt har Sigge & Gördis fäst sig vid varandra?
Man måste följa sitt hjärta oavsett om det delar på sig och går åt skilda håll! Dem får det bra, och du får det bra! kramar

Vad sorgligt att du inte kan ha kvar dem. Förstår att det käns tungt för dig.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
vad dumt.. och iller som har påståtts vara icke-allergiframkallande… grrr
Tele, kommer du att lämna iFokus helt?

tror nog hon stannar då hon är mycket på gravid iFokus men hon säger hejdå till iller delen

#18 syns jag inte alls i råttor? eller, jag läser ju mäst där bara.. Hihi
egen sajt på G så iFokus blir inte av med mig ;)