Fastnat här
Ja nu har jag fastnat här inne igen. Fast egentligen borde jag packa åt sonen så allt är klart tills han ska åka i morgon. 2 veckor på kollo. Utan mamma! han har aldrig sovit borta ens. Undrar vem som kommer lida mest av dessa två veckor. Antagligen jag. Han kommer ha så skoj att han inte hinner tänka på mig ens. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

du kommer att lida mer än din son jag vet för första gången mina åkte i väg det blev så tyst så tyst men sedan efter ett par dagar så får man en slags energi kick och jag städa hela huset , men det är så skönt när dom kommer hem i gen. det blev så varje år när dom skulle i väg

Fast jag kommer ju ha tre ungar kvar hemma så tyst lär det inte bli. Han är ju lugnast av dem alla. Men visst kommer jag sakna honom. Men jag tror som sagt att detta är bäst för honom.
Audiatur et altera pars

Va spännande för honom att komma iväg :) Hur gammal e han?

Han är 10 år. Så jag kan gissa att detta blir 2 händelserika veckor för honom. Fulla med aktiviteter. Mycket båt och bad utomhus och massor med pingis och liknande inomhus.
Låter i alla fall super roligt. ;-)
Synd man är för gammal. hihi
Audiatur et altera pars

För att inte tala om alla nya kompisar han kan få… Hoppas verkligen han får roligt, hälsa till honom!
/Carola
Hoppas att din son får riktigt roligt på kollo, och att det skulle finas vuxen kollo det är ju självklart tänk att åka bort och roasig utan barn i två veckor det vore underbart. Nog för att man älskar sina barn men i bland vill man inte ens se dem på vykort.!!!!

haha, känner igen det där Monica. Nu är sonen iväg skickad i alla fall. Och jag inser att han kommer ha vansinnigt roligt utan mamma.
Audiatur et altera pars
Hoppas att mamma också får lite kul?

hmm, mamma kommer nog sakna honom fasansfullt mycket. Han har ju aldrig sovit borta en enda natt ens. Hur ska jag överleva detta då? hihi
Audiatur et altera pars
Njut så länge det varar han kommer ju hem med massa ny erfarenheter och vänner som förhoppningsvis inte bor allt för långt bort som han kan träffa igen,men jag förstår att det är tufft men du har ju oss härinne som du kan prata med om du behöver, det vet du,kramis på dej

Självklart kommer han hitta nya vänner, och kommer ha jätte skojigt. Och som du skrev, jag har ju er.
Kram
Audiatur et altera pars