Bara "borta"?!
Jag förstår inte vissa saker ibland, annat än att sjuka illrar kan göra en väldigt förvånad.
Som lus nu på morgonen, han springer fram mot lådan men vänder och springer upp 2 meter ifrån lådan och sätter sig och gör sitt. Och när jag flyttar hnm tillbaka i lådan är det som att han bara tittar på mig. Och förstår inte varför jag flyttade på honom.
Lus är helt rumsren annars och när han satte sig där så var det som att han inte förstod. Någon som känner igen det beetendet hos en sjuk iller? Det har hänt tidigare då han har satt sig exempelvis på en matta, det var för ca 4 månader sig.
Tigern gjorde också så här några gånger och såg allmänt borta ut. Han var också helt rumsren så jag förstår ingenting…
Någon annan som gör det?
kan inte säga direkt att jag visst ehur thea var som frisk.. men hon kunde missa rejält.. Nova var också ganska dålig på lådan, men kan nog inte säga att det var pga sjukdom heller.
En lite kul grej var igår… Milton hoppade upp i en låda, jag gick förbi och ut i hallen, då ser jag i ögonvrån hur han hoppar ur lådan så han har huvudet runt "knuten" liksom så han ser mig, men står kvar vid lådan. Den jäkeln hade alltså ställt sig framför lådan o skitit, och jag tror det var för att jag inte stannade och gav honom beröm för han gick på lådan… Jäkla ögontjänare till illrar har jag…

Alba gock från 100% rumsren till nästan inte alls rumsren när hon blev sjuk. Men det var iofs samtidit som vi flyttade från lgh till villa och samtidigt som vi skaffade Stiffler (som inte helelr är rumsren), så det är svårt att säga vad som gav vad.
Men jag kan ändå hålle med om att även jag fick den där förvånade blicken när hon bajsade utanför och man satte henne i lådan. Var precis som om hon blev lite smådement. kanske är det medicinen som gör det? vad vet jag…
Robin, Thea gjorde så hemma hos mig…
Men dem ser så omedvetna ut lixom..