Västerbotten???
ja efter att förra tråden blev förstörd och total kaos så togs den bort och jag gör en ny.
vad finns det för uppfödare i västerbotten?
om ni vet av oseriösa,seriösa eller farmare vore det trevligt att få veta vilka dom är iaf. uppfödarnamn eller intenet adresser vore roligt att få veta=)
mvh erika
Jag som Västerbottning vill gärna veta detta och undrar samtidigt varför det blev kaos i den förra tråden :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#1 kaóset behöver du inte veta
Mvh Linda

#1 inget som ska gå ut mer än dom som läst det redan. men det vart tjaffs som gick emot lagarna helt enkelt
Ok
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

3# inget som ska spritas rumt eller

#5 som jag skrev tråden togs bort för den gick inte emot lagarna. så jag ber att dom som läste tråden inte heller skriver här vad som stod… sen vad folk säger utanför denna tråd om den saken struntar jag faktiskt i. åter till ämnet

Har ingen aning om det finns nån uppfödare i Västerbotten, ingen jag hört talas om iaf! Tidigare fanns en i skellefteå som tagit en kull, men hon har flyttat till stockholm och så vitt jag vet har hon inte tagit nån mer kull. Antagligen finns det väl nån som föder upp illrar, som man inte vet om.
Däremot finns det djuraffärer som verkar ta in illrar från farmare i södra sverige och sälja till kunder, vansinnigt nog.. Dessutom har inte djuraffärerna nån som helst kunskap och har gett helt fel info till köparna vad jag har hört, vilket resulterade i att det varit ute en del unga illrar på blocket här omkring nyligt. Jättetrist.

#7 vilken djuraffär är detta då?