groggie sätter på skrollan
Gick och kollade om groggie fortfarande var vaken, har ögonen på honom. Och när jag kommer in i rummet så drar han och släper skrollan i nackskinnet, vet att han brukar göra så, men skrollan brukar kunna fräsa bort honom. Men nu gnällde hon bara, och jag såg hur han juckade mot henne och jag fick inte sär dem på direkten!! När jag fick sär på dem så hade han snoppen ute, har aldrig sett det tidigare när han bitit henne i nackskinnet!!!
Stackars min lilla tös, vad ska jag göra! Har ju inte tid för kastrering förens på torsdag :(
Så att jag tror inte jag behöver vara så orolig längre med att han ska vara slö eller dålig, för energi för att jucka runt som en galning, det har den mannen i alla fall!!
välkomen till brunst världen, groggie har blivit man ;) sånt händer hela dagarna här hemma…så man får leka bläckfisk å plocka isär till höger å vänster ;)
får jag sota för att jag hela tiden sagt att jag har sådan tur att han är så snäll mot skrollan och att hon inte bryr sig! Okej, så det är inte akut att föröska att hitta en annan tid innan torsdag? Det rär bara att ha tålamod och rädda skrollan så fort vi ser?
men vilken jäkla snopp, förstår att han har stora kulor. Ser ut som när hästarna vädrar sina!
min lilla flicka, hicka får hon så fort han sätter på henne också..
Men sarae, så att när du knippsat ludde så kommer han ha kvar sitt brunst humör och du kommer få fortästta sära honom och rädda dins tjejer? Jag beundrar dig! ;)
hehe brunstiga hanar kan helt enkelt inte låta bli när hormonerna tar över ;)
Yup, om det funkar sm det ska kommer han vara precis som en brunstig hane när han e i brunst.
nja, här e det faktikst mest killarna jag får rädda..buffy klarar sig oftast själv ;) Den som rålar mest illa ut e väl stitch ;)
hehe, nej stackarn, tur att buffy klarar sig, men stitch kan inte vara glad på ludde nu :)
Jag la skrollan i en dockvagn som dem har, brukar fälla ihop den på golvet som dem leker och sover i, nu ställde jag upp en och la i skrollan i den, så groggie kommer inte upp, men jag kan lova att han ligger och vakar på henne nedanför.

akta så att hon inte blir skadad… hon är ju inte mottaglig så att säga.
Okej, tack jag ska vara på min vakt. Jag känner och kollar henne i nacken så fort jag sett att han vart på henne, just nu blir hon bara allämt blöt i nacken efter honom . Tur i alla fall att hon är kastrerad. Tycker tanken är jobbig att jag inte kan rädda henne när man inte är hemma =(

Tänkte mer på området mellan benen…
aha, det har jag faktiskt inte tänk på, mest orlig om det skulle bli sår i nacken, men ska även tänka på det. Vetten kanske kan kolla henne också såna fall på torsdag.
Kommer han lägga av med det här direkt efter operationen eller tar det ett tag som medn lukten att försvinna ?
det tar ett tag…det beror på illern vissa kan hålla på i en månad, medans andra ger sig efter några dagar
det ska nog inte vara nån fara med henne, om du inte ser att vulvan ser konstig ut.

Sår i nacken är ofta inte så farligt eftersom de sällan blir infekterade. Sår på vilvan däremot kan vara svårläkta.

Säger också att du ska hålla stenhård på vulvan faktiskt. Här gav sig Beldin på Nikita förra året och då var inte hon i brunst. Han skadade henne. Så var på din vakt rejält.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
okej, kommer den att svulna upp som när hon gick i brunst? Jag fick springa inatt eller erik för att sära på dem, men när jag väl särat på dem är skrollan så sur så hon ska typ hämnas på groggie och biter tillbaka, hon går inte oich lägger sig och vill vara hos oss när vi väl fått sär på dem. ska hon tillbaka och ge sig på honom… suck
#14 är hon kastrerad så gör den inte det, hon går ju inte i brunst. vad vi menar är att han kan försöka våldta henne och då skada vulvan, ser du blod elelr annat som tyder på skada, ja då har han skadat henne.

Det kanske är en vits för dig att sära på dem tills hans hormoner gått ur…
okej, men då hålller jag utskik efter sår. Vi har turen att jag eller erik nästan alltid är hemma eftersom att vi går om vardra med skolan och jobbet, men jag kanske får sära på dem på nätterna såna fall.
såg nu när jag lyfte upp groggie att han är ganska hårt runt snoppen, han är precis nyvaken. Men lika snabbt sjönk "bulan" ner igen. Har det att göra med alla hormoner m.m ? Är rädd för detta ni pratade om att dem kan råka få ett hårstrå runt snoppen som blir inflamerad m.m =/
#18 nej det är normalt…
Tänk på att han är en horney liten kille som fungerar som andra killar. 
Sara
Eller.. Illrar fungerar oxå så va? 
Sara
haha, jag misstänkte att det skulle vara så. men visste inte, han är så så förtjust i att matte pillar honom mellan benen hela tiden , förstår inte :)