tradera
vet ni hur det funkar på tradera nu när dom gjort om?
för förut kunde man göra en annons med bil för 2kr nu påstår den att min lilla nnons går på 16kr och jag begär 5kr för saken jag säljer. helt cp och jag fattar inget alls.

Helt förjävligt. Storhetsvansinne kallar jag det.
"Chaos is a friend of mine."

Jag har ingen aning. Jag bara köper där. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
hmm det visste jag inte att de hade ändrat. däremot så tror jag att de fortfarande tar ut % på det man säljer, jag sålde en grej där och tjänade typ 2000 men då fick jag betala typ 200kr till dem för att dem kom upp i den summan + annonspengarna :(
hmm så dyrt ska det inte vara! då gör du något fel tror jag. Du kan gå tillbaka till den gamla försäljingsidan istället, finns en knapp för det. Men ett så lågt utrops pris ska inte kosta mer än nån krona. men sen beror det på hur kort auktion du vill ha, vilka tillval etc.

jo jag hittade det nu. det var att ville jag ha reservationspriset på 15kr fick jag betala samma pris som jag hade reservationspriset på. hehe men jag är bara glad om någon vill ha skiten typ =)
Viskar Budera
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

#6 va?
ja nu har jag iaf fått ut lite auktioner på sånt jag ej vill ha kvar. så får se om man får in några kronor för dom så kan man spara undan det till bebisen

Budera är som tradera fast billigare att lägga ut annonsen:D
"Chaos is a friend of mine."
varför lägger du inte in här ? =P

#8 vad kostar det där då för jag fick annonser för 1 kr nu
#9 men varför ska jag förstöra iller iFokus med en massa små annonser som inte ha med illrar att göra
tänkte Ot

#11 ja men om ni är intresserad finns det på min bilddagbok=)