Väder på Midsommar!!
Här hemma i Lindesberg är det Regn på Midsommar.
Det är riktigt trist.
Hur har ni det hos er???
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jättevackert väder med sol. Dock storm!
Va… Har ni SOL. Fuskit. Här har det regnat som bara den när jag var ute på promenad med illrarna. =) Fast det var ett skönt regn. =)
Är det spöregn eller? Usch vad tråkigt ändå.
Jag hoppas att det slutar regna och bryter upp i solksken snart under dagen!
Jag hoppas på finare väder ikväll. Men nu på dagen har det regnat och varit uppehåll om varannat.
Ja, vi får hålla tummarna :)
Jag håller 2 tummar så att det blir EXTRA fint väder. =)
Jag med :D Så får dina små yrväder hålla sina tassar för det.
Nä nu tror jag solen vill titta fram lite. Kors i taket. 
Härligt! :D

Vi har molnigt, det regnade lite tidigare men nu ser det ut som att det kommer klarna till (hoppas vi iaf som ska grilla ikväll).

Än så länge skiner solen. Blåser lite, men ytterst lite. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Det ösregnade här i morse så mycke så vi alla vaknade. Men just nu kikar solen fram lite mellan alla milnden men OJ vad det blåser!! Men men bara de inte regnar e de ju bra då kan man ju vara ute iaf :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Hej! här är det halvt molnighet och ganska varmt. Har inte så mycket att göra… Ni då?
Nu har det återgått till grått och molnigt. =) Men vi får se vad dagen har och erbjuda. =)

NU ösregnar det här. Men jag hoppas det är övergående. Annars får gubben stå ute i regnet och grilla i alla fall. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nu börjar vi kunna se den blå himlen bakom molnen. Så har vi tur blir det bättre väder till ikväll. =)
Vi har haft bra väder hela tiden, bara några regnstänk på midsommarafton =)
Amor vincit omnia
Måste bara uppdatera och berätta att vi fick faktiskt lite sol på kvällen. Så skam den som ger sig. =)))

Vi hade växlande med lite regn men mest sol så vi kunde sitta ute och äta. Härligt var det =) Sedan var vi ner till sjön och badade, Triss badade oxå, såå söt var hon när hon tog simtag med sina små tassar =)