Ja just det! Illervakt.
Mamma kom precis på att jag måste hitta en illervakt till den 24 april och 10 dagar framåt… Ska ju till Spanien då… att jag inte tänkt på det…
Någon som kan? Vet fortfarande inte om Melwin och Denver går ihop vid det laget, men förhoppningsvis… och Melwin gillar inte okastrerade hanar… Epona gillar alla ;)
golf.ifokus.se

Hittar du ingen annan så finns jag här och ställer upp.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Du bor typ låååångt bort ;) Hoppas någon närmre kan =)
golf.ifokus.se

haha, ja jag vet att jag bor lååångt bort. men ville i alla fall erbjuda mig så du vet att om du inte får tag på någon närmare så finns jag :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det är ju snällt =)
golf.ifokus.se

Undrar om mormor vill ta hand om dem
Hon vill inte ens ge sig på katten ju. Och Wolw, Lep och Paz har jag ju också… men de är nog inte lika svåra att hitta vakt till.
golf.ifokus.se

Jag kan nog ställa upp om sambon tillåter. Bor ju inte så jätte långt bort…
"Chaos is a friend of mine."
Vart i Småland bor du? Jag skulle mer än gärna vilja passa ett par illrar eftersom jag längtar så tills jag kan skaffa en egen

Bor nära Kalmar =)
golf.ifokus.se
Så synd, då är det för långt bort:(

Ingen i närheten av Nybro/Kalmar? Emmaboda? Ronneby? :P Växjö? Karlskrona?
Blir kanske lite lättare nu med iom att alla tre är kompisar =)
golf.ifokus.se

Snälla? 
golf.ifokus.se

Om man häller ut en påse mat på golvet och hänger upp 10 vattenflaskor… tror ni de klarar sig i 10 dagar då? :D
golf.ifokus.se

#12> Rent tekniskt skulle de väl klara sig. Problemet är väl bara om något händer, om någon blir sjuk. Sen blir det ju ett bajsinferno utan dess like. och inte så kul för illrarna att vara ensamma så länge. :(
Har nån gång lämnat illrarna över en helg hemma då jag inte hittat vakt. typ 2-3 dygn, sen är bajslådorna överbelamrade och golven likaså… + att man själv blir hispig och tror att de håller påatt avlida därhemma. :-O

Skulle så gärna ställa upp men sambon säger nej. Han säger att det får vara lungt ett tag nu… Hoppas att du hittar något. Pratat med kristina om hon kan ställa upp?
"Chaos is a friend of mine."

Klart de gör! Släng fram tio bajslådor oxå :) Skämt skämt skämt

Att hitta nån icke illervan som vill mata dem kanske inte är så svårt… men att vilja tömma bajslådan..eller att våga när de springer runt benen på en… hmmm
golf.ifokus.se

Ehm… vi åker tåg till Kastrup, så skulle kunna slänga av dem i Malmö? :D
golf.ifokus.se

:(
golf.ifokus.se
Jag kan tyvärr inte passa dom, pga. platsbrist. Men min pojkvän bor 10min från Malmö, så om någon kan passa dom men inte har möjlighet att hämta, så kan vi försöka hjälpa till med det. Måste bara prata med pojkvännen först! Så jag inte bestämmer något utan hans vetskap, trots allt han som kör ^^
Fast vi kan bara transportera isåfall på sträckan mellan Malmö - Svalöv.
jag bor i karlskrona, men jag har ju inte haft iller så jättelänge och jag vet juh liksom bara hur min fungerar. morsan skulle kanske inte vara så glad kanske heller… men ändå, jag bor ganska nära ju…