Illertassar förevigt
Åh gud så snyggt!!

Jag vill oxå! Jättefint 
Jättefin idé! Toksnajsigt! :)

jag ska göra en liten iller me ängla vingar :)

åhh precis som du har ju jag 4 tassar intatuerade och det är så gulligt=)
Man skulle ha en tass för varje iller.. Tänk om 20 år.. 
Sara
#0 Snyggt!

#6 haah snacka om ner trampad man skulle vara =)

Vad fint :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
tack =)
#6 hehe jo… har ju toxis vänstra tass och tuuvas högra tass.. så det ser ju ut som dom hör ihop=) och skaffar man fler i framtiden så ska jag anpassa det till dem… kanske inte 20 st. men ;)

Jätte snygg tatuering. alltid roligare när det ligger en tanke bakom.
hur fick du ut det exakta tassavtrycket?
#12 fotade med kameramobilen och la in i datorn, skrev sedan ut det och ritade av avtrycket.. :) men är nog inte den exakta storleken, men huvudsaken är att det är det är det "riktiga avtrycket"

nej vad gulligt!

Vad fint det vart.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
¨så ska jag med göra! har gjort tryck med färg men det syns dåligt så jag ska be tatuerarn fixa till dom!… väntar bara på tid….

Superkul idé… Roligt just att det är just dina illrars tassar. Klart något som skulle kunna falla mig i smaken! :-)

JAg tog avtryck på Bubbis innan han dog men har fegat för mycket i ett år nu.

j*klar vad HÄFTIGT :) Får man vara så fräck att fråga vad det kostade?? Själv funderar jag på att göra en tatuering av smeagols huvud…fast nu har man ju frallan oxså. hihi då måste man ju göra 2 stycken, inte lätt inte.
#19 tackar.. det är min sambo som har gjort dem så det blev inte fattigare i kassan ;)

#20: Vilken tur du har. Själv har jag inte råd att tatuera mig. Så jag skyller på det. Jag vill tatuera mig men skulle nog inte tordas även om jag vann en miljon och får råd :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars