Uppdatering om vildillermixen
Hejsan alla!! Här kommer en liten uppdatering om tillväxten hos vildillermixen. Alla 6 mår jätte bra och växer och frodas. Göran (han som jag ska ha) har visat sig vara en storätare, och äter det mesta som bjuds. Idag vid nästan 5 veckors ålder har Cecilia börjat avvänja dom enligt planen på att jag ska kunna ta hem dom hit vid 7 veckors ålder ca. Så idag påbörjade hon avvänjningen med att ge valparna välling och burkmat, och Göran och ett par till av syskonen tyckte att det här var smarrig mat som bjöds, och var helt uppspelta på sa Cecilia som hade suttit vid sida om och tittat på medan dom åt. Och hon hade skrattat som bara den åt dom, Göran hade varit mitt upp i fatet för att komma åt så mycket som möjligt av maten. Ska se om vi kan komma dit på söndag och ta några foto på dom små, dom borde då ha börjat att öppna ögonen också, eller nästan iallafall. Kommer med nya uppgifter hur dom mår så snart jag vet mera.
Trollet

Er alle valpene bortbestilt? Sitter og vurderer sterkt å ønske meg en av dem siden Arinya mest sannsynlig går tom i år…
Ferretgirl: Kommer honan att följa med valparna hem till dig?
Får se om följer med, dom kommer ju att vara nästan 8 veckor när jag får hem dom, och då ska dom kunna klara sig själv. Men är det så att Cecilia och Patrick med familj ändå ska åka till riddarspelen på Gottland, så kommer hon mest troligt att följa med hit så att jag passar henne. Och då kommer hon att få vara med sina bebbar. Har lagt upp foto på dom små liven, men jag kan inte se att dom har kommit upp än. Men men, så ligger det till ang Galadriel iallafall.