Promenad idag!
Idag var på vi promenad och pälsen, som fortfarande går namnlös(skandal, jag vet), fick träffa en kompis som han verkade tycka om, så mycket som han gosade med henne, blev lite avis där då han aldrig gosar med mig :p
Sen gick vi hem till pappa och fick träffa min enormt stora och mordiska katt som har tjockat upp sig ordentligt sen kastreringen.
Ingen av dom vågade gå nära varandra, och pojken min fick gå runt i koppel i huset för Kita bruka rinte gilla andra djur, då var det bäst så. Men det gick bra, hon låg och tittade på honom och blev avis när alla klappade honom, hiih, då var hon tvungen att göra sig märkvärdig genom att hålla på och fåna sig 
När han kom hem somnade han på en gång… i mina armar! WOHO :D
Sen dess har han somnat några gånger i mina armar! det är sååå himmla mysigt! 
Jag laddar upp några bilder på min snygging nu :D

Vilken riktig liten sötnos du har fått hem :)

En riktigt mysig kille du har där.
Du kanske får döpa honom till pälsen. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

mahha, ja, det börjar faktiskt nästan låta jättepassande :p
Han är mys han, förutom när han vaknar vid femtiden på natten/morgon och ska leka som en galning :P

Sikken söting! Ja grattis till de tillkomne :)
Det var mig en riktig söt liten kille du har fått tag på. Förstår att det är svårt att komma på namn till honom. Men jag tror det kommer automatiskt och då kommer det namnet att kännas så passande.
Det kanske till och med blir Pälsen. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

#9 #10 tack!! 
Ja, det är grymt svårt att komma på namn! Idag har han varit hos oss i en vecka redan(
), känns om det börjar bli dags.
*Asg* ja, Pälsen, det klingar sådär tjusigt, hihi :p

åååååååååh jag vill oxå ha en illleeeer 
Det kommer ska du se Roxanne. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

hehe, vi kanske får hjälpa dig med namnförslag på träffen den 1 juli om du inte kommit på något till dess. ;-)
Roxanne jag vet att du vill ha en liten päls du också.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars