Iller iFokus

Iller

Etiketterfotonfilmer
Läst 474 ggr
UlrikaD
0

Underbar sovstil!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lurvas orkade inte riktigt ända upp i sängen.

UlrikaD
0

Ännu en härlig sovstil.

Är det konstigt att man måste pussa honom på magen?Kyss

Faxlin
0

Oh, sååå avslappnat kan bara en iller sova.
Klart man lär pussa en så go mage. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

*L*
0

naw, vad söt han är!!

AmmiG
0

#0 Det ser så skönt ut när han ligger och och sover.  #1 Den magen är ju bara till för att pussa på Glad

ferretgirl
0

Panda Vilken mysepåg man kan vara då, ibland somnar dom verkligen snabbt.
Det ser jag på mina 4 pågar här hemma,
dom sover mycket mera än vad töserna gör.
Och ibland hittar man dom i ställningar som gör vem som helst avundsjuk.

Trollet

Madde
0

Undrar om sovstilen ligger i släkten. Tänkte mest för att benjamin har oxå såna konstiga stilar på sovställningarna.Skrattande

För dem som inte vet så är benjamin och lurvas syskon.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

*Asg* Vad skönt det där inte såg ut då. Hmm, ligga virad på detta sätt måste vara en iller grej helt enkelt. Inget annat djur kan sova som illrar kan.

Audiatur et altera pars

UlrikaD
0

Men vad var det för mörk skönhet som nästlat sig in i pastell-ligan? Jag trodde man var tvungen att vara pastell för att komma över tröskeln hemma hos er. Vilken färg blir det på iller nummer fyra tro? Hmmm.

Madde
0

Vi hade hand om 2 st viltfärgade hemma hos oss i en månad medans en vän letade lägenhet. Men du har helt rätt i att hit kommer bara pasteller. Skrattande

Ja om det blir som våra planer vill så kommer det hem en pastell-hane.

TottsiGirl
0

Madde: Haha vilken underbar stil Benjamin har!! Glad Att man kan sova så utan att få nackspärr!! Glad

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Faxlin
0

Den mörka viltfärgade illern, påminner om Angelicas Bagheera. Han är ju också så där mörk har jag för mig. Fast det är klart, jag har bara sett honom på kort, aldrig live.

Audiatur et altera pars

Madde
0

#10. Ja hade det varit jag som sovit så så hade jag garanterat haft nackspärr och ont i ryggen. Men grym sovstil.

#11. Det är baghera som är på bilden. Han och scar bodde hemma hos oss i över 1 månad. Skrattande

Faxlin
0

Haha, vad skoj, då hade jag rätt ju. Förvånad

Audiatur et altera pars

Madde
0

absolut. Inte illa pinkat. Skrattande

Faxlin
0

Nepp, och med tanke på mitt minne så är det riktigt bra gjort. Tror hans bild fastnar för att han är så mörk. Snygg kille det där.

Audiatur et altera pars

Jaha-jaa
0

Här sover busan nu mer!

hon har själv dragit dit skjortan o bäddat. första dygnen sov hon inne i nattusbordet men nu mellan den o sängen.

sladden som hänger där är klock radion som hon dratt ner i golvet o gömt under sängen men sladden sitter fast hehe

så det första jag gör på morgonen nu är att titta ner på henne o klia lite på hennes mage. men tycker hon jag e tråkig som sover då hon vill leka så får man några bett i tårna tills man vaknar hehe det e inte lika kul för min del som för hennes…

Faxlin
0

Mysigt såg hon ut att ha i alla fallFlört

Audiatur et altera pars

Jaha-jaa
0

nu när jag gick förbi fick jag syn på att hon sover med klock radion hehe så jag smög iväg o hämta kameran för att fånga det!

Faxlin
0

Neeh, vad sött. Ja, har man ingen iller poalre att sova med så får man väl ta vad som finns till hands. En mörk stilig klockradio får duga som substitut. hihi
Och så den lilla gulliga rakade magen. Sååå sött.

Audiatur et altera pars

Jaha-jaa
0

hon plockar ner klock radion var dag! den måste ha charmat henne Flört

undrar hur lång tid det ska ta för pälsen på magen att växa tillbaka nu synns det pytte pytte lite hår stubb hehe

Faxlin
0

Har aldrig opererat en iller själv så jag kan inte svara på det. Men det finns andra här inne som vet. Så svar får du nog snart.hihi

Audiatur et altera pars

Madde
0

Finns det inga fler som har några kort på SOVSTILAR???

Faxlin
0

Har har vi en liten suddig bild på Bella. Också ett sätt att somna efter att mamma klippt klorna.

Audiatur et altera pars

Madde
0

ha ha ha. Det såg riktigt roligt ut. Skrattande

Faxlin
0

Hon är lite mysig min Bella. Hon sover inte mycket, men när hon gör det så gör hon det rejält. hihi

Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

Här är min Gustav…
Förstår inte hur dom kan sova såhär men men gott verkar dom ju tycka de e iaf :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

TottsiGirl
0

Tänk om man hade lyckats så man kunde ha foten som huvudkudde! Nje överlåter nog den konsten åt våra små pälsmaskar Glad

Faxlin
0

Mysiga sovstilar har de onekligen. Ja, tänk att kunna sova och ha sin egen fot som kudde. Imponerande, javisst. Skönt, knappast.
Håller med dig, vi överlåter det åt pälsmaskarna våra. hihi

Audiatur et altera pars

elinn
0

Här sover mina pälsar numera (när det är öppet till sovrummet). Dom la beslag på nedersta byrålådan så fort den var ihopbyggd.

Och helst ska lådan vara stängd för då blir det mörkt och skönt att sova Skrattande

TottsiGirl
0

Hihi vilka livsnjutare dom ser ut att vara :) Verkar trivas kalas i byrålådan :D

sofie
0

#29 Så gjorde göris i våran byrå också. Hon kröp in bakom och sen in i lådan. Och där sov hon Glad

elinn
0

Kryper in bakom är precis vad dom gör och nte går det att dra in den mer mot väggen heller då det står en tv på. Hade ju egentligen behövt lådan till något annat men vad gör man inte för sina älsklingar Skrattande

sofie
0

Hihihi ja dom är ju så söta, mankan inte säga nej till dom Glad

Faxlin
0

Ja, visst är det underbart vad man låter sina illrar göra. Ta ens byrålådor, eller hyllplan i skåpen och för att inte nämna favorit filten man brukar dra över sig i soffan.

Fast de är ju så söta att det blir svårt att säga nej liksom.

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Så här trött blir man av att traska runt i High Chaparall parken en sommar dag.

Audiatur et altera pars

Nettan
0

Här kommer mitt bidrag till roliga sovställningar… lilla Ior märkte inte att han växte och blev större.. han fick inte längre riktigt plats.. men vad brydde han sig om det?

DG
0

Hapsis och Moon sover tillsammans :)

Faxlin
0

Konstigt egentligen hur det kan vara så mysigt att titta på pälsmaskar som sover. Fast det är det ju.

Audiatur et altera pars

Madde
0

#36 Ditt kort var jätteroligt Nettan. Ser ut som att Ior är rätt slut. Hehe.

Ja förstår inte hur illrar kan vilja sova så mycket på varann?? Det måste ju bli varmt. Visserligen gillar jag när det är varmt. Men dem har ju päls oxå. SkrattandeRäcka ut tungan

DG
0

Mina illrar sover också under varmvattenröret eller nått liknande så det är extra varm…dom gillar det verkligen.

TottsiGirl
0

Här kommer ett kort på Ted vad ska man säga hmm Böjbar?? Glad

Faxlin
0

Japp, inga djur är så böjbara som illrar, det är jag övertygade om. hihi

Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

Men visst ser de gött ut när dom sover :) Kan undra vad Ted drömmer om men de e nog om  nått som smakar bra eftersom tungan är ute Glad

Borgarn
0

Hehe så här kan Snowflake sova Räcka ut tungan

Faxlin
0

Han drömmer nog om sommarens glass strutar. hihi

Borgarn, vad sött.

Audiatur et altera pars

Madde
0

Illrarna är ju så söta när tungan hänger utanför. Det händer inte ofta här men ibland får man äran och se det. Skrattande

Madde
0

Puttar upp den här tråden. =) kanske någon som har någon fin bild på sina illrar när dem sover. =))

Thyne
0

Då kommer ett svartvitt kort på min förra iller Piller.. Hon sov så knepigt ibland Räcka ut tungan

Madde
0

Ser ut som en riktigt skön ställning. =))) Superfint kort Thyne.

Thyne
0

Haha, jag vet inte jag :P Hur de kan sova så konstigt är ett mysiteruim.. Tack så mkt =)

Madde
0

Illrar verkar inte har några leder i kroppen. Själv hade jag nog fått ryggskott efter att ha legat så där i några timmar eller blivit otroligt stel. *Asg*

Thyne
0

Nej verkligen inte. Hade jag inte bättre vett så hade jag trott att dessa underbara djur var ryggradslösa :D Oh ja, min hade nog gått av, så mkt problem jag har med den redan :P

Madde
0

hahahah. =) Tur att vi människor inte kan ligga så. För hur hade vi sett ut då i kroppen. =)

Thyne
0

GladVi hade väl förmodligen sett ut som dem; som en bit kött

Madde
0

#54: Hahahaha.

Thyne
0

Skrattande

Faxlin
0

hehe, ni är ju inte slug på en fläck. Vet ni det. men kanske skulle man önska man kunde sova så. Då kan man snacka om kvalitets sömn. Sover super bra hur som helst. Glöm nackspärr för att man har somnat på fel ställe eller fel sätt. ;-)

Audiatur et altera pars

Thyne
0

#57 Haha, det tror jag inte många är härinne :D

Det är sant. Man måste sova otroligt djupt och gott om man ska lyckas somna så ^^

Velsan
0

no comments

Velsan
0

.

Weazel
0

Dette bildet liker jeg så godt. Det er lille Speedy som valp helt til venstre, Merlin til høyre og Ilde nederst. Ikke uten grunn at jeg kaller bildet for Yin-Yang Ilder… Ilde er den feminine delen, Merlin den maskuline, og Speedy er avhengighetsfaktoren…Skrattande

Madde
0

#61: så söta hela bunten såg ut. =))

Weazel
0

# 62 Takk. Har tenkt å få bildet forstørret og hengt opp på veggen. Når jeg får råd…