Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 141 ggr
Faxlin
0

Glad Midsommar

I dag är det midsommar och jag önskar er alla en underbar dag.
Kanske finns det någon som tittar in under dagen eller kvällen, annars hoppas jag på att få se er efter helgen när ni är tillbaka med nya krafter.

Ha det nu bäst mina vänner och krama era pälsar från mig.

Mvh Åsa och vildarna

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

DEFENDER110
0

Ha nu en skön midsommar åsa . Nu ska jag gå ner sätta på kaffet avnjuta en koppGlad

elinn
0

Tack detsamma Åsa och trevlig midsommar på alla er andra oxå =)

Om ca en timme åker jag, sambon och illertrion till Skog (stugan) och kommer inte tillbaka förrän på söndageftermiddag/kväll. Kommer sakna er alla. Utan internet och i.fokus en HEL helg, hur ska detta sluta?!?!?! Får glädja mig åt att jag har mina mullrar att gosa med när abstinensen blir för stor *hihi*

Madde
0

Glad midsommar hoppas att alla kommer ha det riktigt trevligt idag. =)) själv vet jag inte vad vi ska göra. Vet att vi har lite mat och dryck men inte mer. Så får väl se om det blir en bra dag idag?Skrattande

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Självklart blir det en bra dag Madde. Den blir vad man gör den till. ;-)
Vi håller på och städar lite i källaren, hihi
Ska försöka fixa ett rum till här nere så det blir att röja och slänga en massa saker som man samlat på sig liksom.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

TottsiGirl
0

En riktigt glad midsommar önskar jag och Ted er alla!!

Idag ska jag och lillen åka hem till min föräldrar på Orust och terrorisera dom lite.. :)

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

kikki79
0

En riktigt trevlig midsoomar till er alla! Önskar kikki….

DG
0

Glad midsommar önskar jag och mina små pälsbollar!